Gå til innhold

en skikkelig skremmende kveld...

Anbefalte innlegg

Skrevet

trenger bare å få fortalt om kvelden min i går som ikke var noe gøy i det hele tatt.. jeg var 12+5 (trodde vi) og har hatt et helt problemfritt svangerskap så langt.

Samboer var på vorspiel mens jeg var hos en venninne og spiste før jeg skulle kjøre dem på fest. Når jeg går på do oppdager jeg at jeg blør.... skikkelig mye... blir kjempe redd, ringer samboer og informerer venninna. det er så mye at det renner når jeg står.. (sorry detaljen..) får komme på legevakt og blir sendt til sykehuset for ultralyd. samboer, jeg og søstra til samboer kjører avgårde,informerer familie om hva som skjer.vi har blitt forberedt av legen på at det er sjelden man blør så mye uten det er abort. Jeg bare føler på meg at det har gått galt og at vi har mistet babyen vår..

på sykehuet blir det tatt innvendig ultralyd og jammen er det ikke en sprell levende baby der inne i magen min! =) 4,5 cm og vi kan vi se at han/hun stuper kråke i magen min! FOR EN DEILIG FØLELSE!!! Har aldri vært så glad i hele mitt liv! hvorfor jeg har blødd så mye er det ingen som kan svare på, men babyen hadde det helt fint og livmoren var lukket slik den skulle være, så skal tilbake på ny ultralyd om 2 uker.

Heldigvis ble det et lykkelig utfall av denne kvelden, og jeg bare sier det: IKKE ta sorgene på forskudd før ting er bekreftet! Man kan blø ganske mye uten at det er noe farlig med babyen.

Takk til dere som gadd å lese om min hendelse og dette litt vel lange innlegget, var bare godt å få det ned "på papir"... =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fant samtidig ut at jeg var 11+2 i stedet for 12+5, så blir en liten uke til før jeg kan gå over til 2.trimester allikevel

Skrevet

Huff, noe så ekkelt!!

Så bra at alt var fint med den lille:-)

Kan tenke du var redd dakkar...

Skrevet

Så fint at alt gikk bra :-) Lykke til videre i svangerskapet.

Skrevet

Huff, skjønner godt at dere ble redde. Opplevde akkurat det samme som deg i uke 11. Blødde så masse at omtrent alt håp var ute, men å se det sprell levende fosteret på ul var ubeskrivelig deilig! Får jo nesten sjokk over å se det lille mirakelet på skjermen, når man er forberedt på det verste.

Kjempeglad for at det gikk bra med spiren din!! Lykke til videre i sv.skapet :)

Skrevet

Oi,da hadde jeg fått angst....

Bra det sto bra til inni der da:-)

Lykke til videre!

Skrevet

til Bambii venter aprilbaby nr.2:

Fant dere noen gang ut årsaken til blødningene dine? Har du blødd noe mer etter dette? har jo sett babyen på bilde og fått beskjed om at alt var bra, men klarer liksom ikke å roe meg helt... blir litt paranoid merker jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...