Gå til innhold

Hvordan perevansjon anbefaler dere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger noe som e MINIMALT med hormoner i .. i og med jeg er en hormonbombe til vanlig ;) Jge bruker kobberspiral nå.. men bør som et h.... så vurdere og at dette ut. Jeg vil ikke ha sånn der pearly for det ble jeg gravid på ;)

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Jeg kan ikke bruke noe med hormoner i, Blir ikke varende sammen med. Fikk anbefalt av legen min en persona. Den har jeg brukt i flere år og funker bra for meg. Den er noe lik pearly, men man tisser på en pinne som blir analysert og gir svar på røde og grønne dager. Man bruker 16 tissepinner første mnd, deretter 8 stk de andre mnd. Men er litt dyr i bruk. En eske m 8 pinner koster rundt 200 kr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...