venternr2:) Skrevet 28. desember 2007 #1 Skrevet 28. desember 2007 gutten min på 12 uker vil ikke sove mye på dagtid..i dag sto vi opp kl 09.30, duppet fra kl 11.05 til 11.50, og fra 13.40 til 13.50. Første duppen la han i vogna, faren trillet han og han våknet under trilleturen. duppen på 10 min ble på puppen, våknet med en gang han ble lagt i vogna.. dette har pågått i 3 dager nå, må jo være unormal for en baby på 12 uker dette.. Natta ser slik ut ca: natt kl 22.30, mat kl 00.30, 03.00, 05.30 og kl. 07.30 Noen råd?
Mikkemafian Skrevet 28. desember 2007 #2 Skrevet 28. desember 2007 Har ikke så mye mer enn litt medfølelse til deg.. Ha vært gjennom det samme selv, og hadde egentlig gitt opp, men så begynte vi å trille til samme tid hver dag, kl 11 og var ute i minst en time. Da løsnet det for arvingen, som fortsatte å sove etter dette.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2007 #3 Skrevet 28. desember 2007 kunne kanskje beg å gi han litt flaske om kveldene så du vet hvor mye han får, jeg har en gutt på samme alder å har aldri stått opp om nettene, han drikker en 1570ml før legge tid å sover 10 timer, om morgen får han en flaske på 230ml sluker den å sover 3 timer til;) kanskje han ikke får nok at derfor han står opp så ofte??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå