NyttNick Skrevet 28. desember 2007 #1 Skrevet 28. desember 2007 ..og hadde trengt litt hjelp. Planleggingsdag på jobb (barnehage),og har fått noe vi må tenke over . 1.Hva er læring for deg? 2.Hva må til for at læring skal skje i en barnegruppe/i forhold til enkeltbarn? 3.Hvordan skjer læring i barnehagens hverdag,måltid-påkledning? -hva lærer barna,hvorfor? -Hva må til for at læring skal skje? -Voksnes betydning for læreingssituasjonen? -Er det noe som kan endres for å få ett bedre læringsutbytte? Så håper noen kloke hjerner kan komme med stikkord som jeg kan bruke med mine... :-)
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 28. desember 2007 #3 Skrevet 28. desember 2007 Det er jo DINE meninger de er ute etter her, og hva som kan gjøres i DIN barnehage...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå