Gå til innhold

Hjernen min er i julemodus...


Anbefalte innlegg

Skrevet

..og hadde trengt litt hjelp.

Planleggingsdag på jobb (barnehage),og har fått noe vi må tenke over .

1.Hva er læring for deg?

2.Hva må til for at læring skal skje i en barnegruppe/i forhold til enkeltbarn?

3.Hvordan skjer læring i barnehagens hverdag,måltid-påkledning?

-hva lærer barna,hvorfor?

-Hva må til for at læring skal skje?

-Voksnes betydning for læreingssituasjonen?

-Er det noe som kan endres for å få ett bedre læringsutbytte?

 

Så håper noen kloke hjerner kan komme med stikkord som jeg kan bruke med mine... :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo DINE meninger de er ute etter her, og hva som kan gjøres i DIN barnehage...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...