Gå til innhold

Når kjøper dere ammebh?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenkte å kjøpe det en av de nærmeste dagene jeg... Nå er det jo snart januar, og min termin er 5 februar! Har fødrt mine to gutter 5 og 9 dager før UL -termin, så føler for å få alt i hus nå... problemet nå er at jeg ikke finner amme-bh mine fra sist gang, har nok kastet dem er jeg redd for! Men får investere i noen nye nå, må jo ha det !

Skrevet

Har vært i byen og kjøpt amme-BH idag, og har 6 dager til termin :) Litt sent ute men :P

Skrevet

Jeg kjøper ikke amme bh, like snerten å hive de over en vanlig bh:)

Skrevet

Jeg har termin i mars og skal kjøpe nå i januar.

Skrevet

He-he. I uke 26 fant jeg ut at det var på tide å investere i nye BHer ettersom alle var blitt for små. Kjøpte derfor et par ammebh også, større enn det jeg trengte. Nå i uke 35 er de for små. Ny handlerunde i januar med andre ord!

Skrevet

Syns amme BH'er er stygge, så prøver å bruke vanlige denne gangen og vippe puppen over..........:-)

Skrevet

Har kjøpt for et par uker siden, da var jeg vel i ca uke 33. Fikk hjelp i en undertøysbutikk, så satser på at den passer når den tid kommer.

Skrevet

Kjøpte to stykker rett før jul (fikk 25% på Triumphundertøy på Cubus) - har termin 11. januar.

Skrevet

Er i uke 30, og har handlet mine ammebh'er :-)

Skrevet

Kjøpte 1 uke før termin(på overtid nå..)

Men de passa ikke! Bestilte fra nettet, i 1 størrelse større enn hva jeg bruker nå. Så jeg må vel ut å kjøpe nye...

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Har bare brukt amme-bh'er leeeenge nå, starta vel med det i oktober eller noe sånt. Er i uke 38 nå. Må nevnes at jeg er ganske så barmfager da, så jeg måtte uansett handle inn nye bh'er - og da kjøpte jeg like godt amme-bh'er. Syns de er utrolig behagelige, støtter godt og ser fine ut.

Skrevet

Kjøpte i dag og jeg har 9 dager til termin. Fant 2 myke og gode på cubus til kr 169 så dem var perfekte til meg.

Skrevet

Jeg kjøpte også ganske tidlig for puppene vokste sånn!

Håper de passer utover også.

til deg over som synes de er stygge:

Hvis du ser du ikke klarer deg uten, så har de en kjempefin på triumph med spiler og blonder i svart og hvitt. Litt dyr, men verdt det synes jeg:-)

Skrevet

kjøpte for ca en uke siden....tre stk på kapphal for ca 300...var kjempe goe...er straks i uke 29 jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...