Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja, jeg må innrømme jeg er lei :) å jeg er nok ikke alene??? eller?

håper egentlig på å føde 01.01.08, selv om jeg kunne fødd NÅ!

tia går så seeeeint. (termin 30.12)

har farget håret å barbert meg her og der, så nå er jeg klar altså..hehe...:) hm, kanskje jeg kommer til å savne magen.....hvem vet?

måtte bare dele mine tanker.... GODT NYTTÅR alle sammen.

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har termin 01.01.08, og er tydeligvis i samme båt som deg..:) Holder på å daue av å vente, og føler minuttene snegler seg av gårde. Jeg tør liksom ikke flakse så mye utendørs heller, om noe skulle skje. Hva gjør du på om dagene da?

Skrevet

jeg gjør veldig lite. tørr lixom ikke så mye jeg heller...tilfelle hun skulle komme. var på kino i går, såg im legend, trodde det kunne sette fart på fødselen, jeg kvakk hele tiden. nervepirrende film, men veldig god :) men ikke sjedd noe. så hun tok ikke skrekken... hehe...

 

Skrevet

Jeg holder på som bare det. Ikke redd for at det skal skje noe som helst, for dette kommer til å ta tiiiiiiid.

Så har fyllt de neste dagene med planer, og avlyser gjerne alt sammen på øyeblikket. Men har angst for å sitte her inne og ikke ha noe å gjøre. Er jo litt sliten, men tar igjen mye med en god lang natt med søvn. Vi skal på kino ikveld - se på eventyr i NY - trenger noe koselig å se på :o)

 

Vil helst føde 1.1.08. Men helst nå med en gang også...

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...