Ein T Skrevet 28. desember 2007 #1 Skrevet 28. desember 2007 ja, jeg må innrømme jeg er lei å jeg er nok ikke alene??? eller? håper egentlig på å føde 01.01.08, selv om jeg kunne fødd NÅ! tia går så seeeeint. (termin 30.12) har farget håret å barbert meg her og der, så nå er jeg klar altså..hehe... hm, kanskje jeg kommer til å savne magen.....hvem vet? måtte bare dele mine tanker.... GODT NYTTÅR alle sammen.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2007 #2 Skrevet 28. desember 2007 Jeg har termin 01.01.08, og er tydeligvis i samme båt som deg.. Holder på å daue av å vente, og føler minuttene snegler seg av gårde. Jeg tør liksom ikke flakse så mye utendørs heller, om noe skulle skje. Hva gjør du på om dagene da?
Ein T Skrevet 28. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. desember 2007 jeg gjør veldig lite. tørr lixom ikke så mye jeg heller...tilfelle hun skulle komme. var på kino i går, såg im legend, trodde det kunne sette fart på fødselen, jeg kvakk hele tiden. nervepirrende film, men veldig god men ikke sjedd noe. så hun tok ikke skrekken... hehe...
Gjest Skrevet 28. desember 2007 #4 Skrevet 28. desember 2007 Jeg holder på som bare det. Ikke redd for at det skal skje noe som helst, for dette kommer til å ta tiiiiiiid. Så har fyllt de neste dagene med planer, og avlyser gjerne alt sammen på øyeblikket. Men har angst for å sitte her inne og ikke ha noe å gjøre. Er jo litt sliten, men tar igjen mye med en god lang natt med søvn. Vi skal på kino ikveld - se på eventyr i NY - trenger noe koselig å se på ) Vil helst føde 1.1.08. Men helst nå med en gang også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå