Verdens peneste gutter er mine Skrevet 28. desember 2007 #1 Skrevet 28. desember 2007 Sambo har vært plaget med oppblåst mage noen dager nå., han har masse luft i magen og når han gjør nr 2 så er det løst det som kommer. Er det noe som han kan ta som hjelper?
alvis Skrevet 28. desember 2007 #3 Skrevet 28. desember 2007 Er han forstoppet siden det bare er løst som kommer? Hvis man er forstoppet kan man ha diare`.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 28. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. desember 2007 nei han er ikke opstibert.
Stor_smil Skrevet 28. desember 2007 #5 Skrevet 28. desember 2007 Syntes det hørtes veldig merkelig ut å ha diare når man er forstoppet.... .. men iallefall, få han til å drikke biola og/eller ta idoform tabletter, det stabiliserer tarmfloraen og hjelper gjerne på luften også. Sørg for at han ike spiser ting som gir luft i magen - lakserende ting, kål, druer, løk osv.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 28. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 28. desember 2007 Det er noe som heter opstipasjons diaremen jeg vet at det ikke er det han har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå