Jaja3snart Skrevet 28. desember 2007 #1 Skrevet 28. desember 2007 Våknet i natt at jeg begynte å få murringer og vondt i magen. Dette gjentok seg helt til jeg valgte å stå opp i 06 tiden. Fikk pakket ferdig bagen, funnet fram ting til barnepasserne og var nesten klart til å dra til sykehuset...men riene ble plutselig sjeldnere og sjeldnere.Gikk fra 6min og tilbake til 20 min. Ble egentlig ganska fortvila da. De har holdt seg stabilt på 10-12 min nå de siste timene. Men dette går tregt. Håper vannet snart går eller noe. Innbiller meg at det vil sette fart på fødselen. Det gjorde det forrige gang iallfall. Måtte bare syte litt, veeeeeldig utolmodig nå. Er forresten 39+2 og hadde i utgangspunktet håpet å gå over nyttår, men pytt pytt, Når det først har begynt vil jeg heller bli ferdig med det!
Gjest janbaby FØDEKLAR :) Skrevet 28. desember 2007 #2 Skrevet 28. desember 2007 Gratulerer å lykke til
JANUAR GLEDE Skrevet 28. desember 2007 #3 Skrevet 28. desember 2007 gratulerer det nærmer seg:) du får prøve å tenke på noe annet, for hvis du er fokusert på det, vil vente tiden virke evig. Lettere sagt enn gjort men dette er nå midt råd;) Lykke til!
Ein T Skrevet 28. desember 2007 #4 Skrevet 28. desember 2007 håper det skjer noe snart da masse lykke til hvertfall. gleder meg til min dag/time kommer... (termin 30.12).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå