Noah 21.05.08 :) Skrevet 28. desember 2007 #1 Skrevet 28. desember 2007 Hei noen som vet om man kan bleke,stripe eller ta avfargning av håret når man er gravid? Er det skadelig for fosteret? Er jo snakk om kjemikalier,så er litt skeptisk..
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 28. desember 2007 #2 Skrevet 28. desember 2007 det går helt fint å gjøre det! har en svigerinne som er frisør, og hun er nå høygravid og driver forsatt og farger å styrer på..! så ikke noe problem:)
*Super*Mamman* Skrevet 28. desember 2007 #3 Skrevet 28. desember 2007 Ikke noe farlig nei. Men håret kan reagere annerledes på kjemikalier når en er gravid, så resultaten kan bli annerledes.. Skulle farve håret mitt lyse brunt jeg, men endte opp med svart-lilla hår.. Hehe... veldig kledelig for en som er het lys fra før av, hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå