Gå til innhold

Må vente en uke på svar....


nr 2 i magen;)

Anbefalte innlegg

Fikk positiv test hos legen for en uke siden.

har vært litt bekymret, da jeg fikk litt lysebrun utflod.

Var på UL idag, og ut fra terminberegning skulle jeg vært 5+6 og fosteret 3+6.

vi kunne se at det var noe i livmoren, men gynekologen syntes det enten så ut som om jeg var kortere på vei, eller at de hadde vært en SA. mest sannsynlig det først...

tok ny blodprøve for å sjekke graviditeteshormoner i blodet. må nå vente en uke til.....

har ikke hatt smerter eller klart blod, så håper på det beste.

får bare trøste meg med at jeg kan bli gravid og det på første forsøk:)

noen med samme erfaringer eller som kan gi noen tips??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I samme situasjon men egentlig ikke så redd.

Jg er 5+3 uker i dag og begnnte å blø litt for to dager side.

Hjertet kan ses fra uke 6 så det er bare å vente.

 

Jeg hadde det sånn med nr 3 også, da trodde jeg at jeg var 6 uker på veg,men var bare 5 og de så kun en tom fostersekk. ken etterpå så vi et bankende hjerte, men den uken gikk tregt altså.

 

Det viktigste er hva du føler selv. Føler du deggravid så er du mst sannsynlig det.

 

Legen fotalte meg at av de som blør før uke 12 så overlever 80% Det er igrunn ganske stor prosent + at det betyr at det er mange som blør litt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppmuntringen:)

har hatt mange svangerskapssymptomer den siste uken, og vi kunne jo se en svart flekk, så får bare leve i håpet....

har for lenge siden bedt inn gjester på nyttårsaften, så jeg får prøve å finne ut en måte å holde det skjult på.

faktisk ganske vanskelig når graviditet blir oppdaget på et tidlig stadium i jula. er jo hele tiden sammen med familien, og praten går gjerne om; når har dere tenkt å sette i gang da...??? i tillegg til at vi må avstå fra alkohol. ikke så lett å late som...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har alle forsåttt det, har sluttet å røyke vet du. Så alle har spurt

Men like greit, har begynnt å få mage også(et det bare er luft, men det er jo mage alikevell)

 

5+3 i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har også sagt det til de nærmeste, da det uansett kan være greit dersom det værste skulle skje...

men venninner osv hadde jeg ønsket å vente litt med da....

var litt deppa istad, men ser mer positivt på det nå.

har hverken hatt rødt blod, klumper eller smerter, så satser på at et vokser noe der inne:)

får trøste meg med at det var full klaff på første periode uten ppiller, og det var ikke planlagt, så da klarer vi det nok igjen uansett:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...