Gå til innhold

Sånn ble vår julaften....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi hadde julaften i går vi, siden jeg satt på jobb de to døgna jula egentlig varte. Så i går starta dagen med grøtpakke fra nissen og strømpe på døra og den siste adventspakken før vi kosa oss med film noen timer mens ribba svetta i ovnen. Så kom mamma og stebroren min og vi spiste nyyydelig mat før nissen banka på i 7-tida. Guttongen prata og prata og prata og ble skikkelig kompis med nissen. Men han fikk da noen gaver så vi kom i gang med åpninga.

Og den der ungen min, han var storfornøyd etter gave nr 1, så måtte jo mase han gjennom åpninga av de neste 30. :P Han fikk masse fint da, mest fornøyd ble han nok før globus og transformers-ett-eller-annen-figur. (som jeg sikkert ALDRI klarer å montere rett).

Og jeg fikk KUN ting jeg ønska meg eller hadde bruk for! Hiiihahh!

Og kvelden ble avslutta med at mamma fikk fjernkontroll. Til den nye tv'n! Hehe, kjerringa holdt på å gå i bakken! :-D Og på toppen av alt: bestevenninna mi stakk innom akkurat når stebror skulle gå, og der sa det jaggu pang, så når har Kirsten Giftekniv (les: meg) fiksa date på lørdag! :-D

Håper virkelig alle har hatt en tilnærmet like bra julaften!

*juleklem i hopetall*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

japp, hatt en flott julekveld vi også selvom det ikke ble noen date av det da. hehe. stilig at det liksom koblet mellom de da.

Skrevet

Så bra!

Ja var jo ikke med i beregningen det der, så blir spennende å se hvordan det utvikler seg! :-D

Skrevet

Hørtes ut som en fantastisk kveld;-)Spennende med storebror og bestisen da, hold oss oppdatert på saken.....hi hi....

Skrevet

Har vist vandra sms'er begge veiene hele dagen i dag, så detta blir gøy!

Skrevet

Hoeres ut til at du hadde en kjempefin julaften=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...