Gå til innhold

Flere som skal feire nyttår alene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen flere enn meg som må feire nyttår alene:(. Skikkelig stusselig synes jeg, og jeg gruer meg. Blir bare meg og snuppa. Mannen min er på jobb, og alle andre på fest. Kan ikke ta med en 3mnd gammel baby på fyllefest akurat.

Gruer meg skikkelig.. snufs

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du kan dra til noen i familien. Foreldre,svigers eller noe.

Er jo ikke noe særlig å sitte alene.

Skrevet

Heisann!

Jeg misunner deg faktisk. Jeg skulle ønske jeg skulle feire alene med babyen min jeg...Da kunne jeg lagt meg tidlig ;-)

Jeg har en til på 9 år som forventer at det skjer ting på nyttårsaften, så jeg må nok gjøre noe.

Gruer til å være sent oppe, har en på nesten 5 mnd som spiser flere ganger om natten og vil opp kl 6 om morgenen, huff!

Men skal alle vennene dine ha fyllefest da? Har du ingen andre venner med småbarn?

Skrevet

Har det akurt som deg :) Ingen å gå til. Venninen mine skal feste, så kan likom ikke invitere de hit og kan ikke dra fra min 1mnd baby. Mamma og de skal ha fest, svigers skal på fest, svigerinne ska på jobb og søskna mine skal ut med sine venner. Og sambo skal på jobb. Blir litt stusselig ja.. :( I hvertfall når mini legger seg kl.8... så jg er helt alene fra k.8 ... Og jeg er ikke helt komfortabel md alle de smella..ihvertfall ikke når jeg er alene.. uhuu

Skrevet

HI her:

Foreldrene mine skal på fest, svigerforeldre også, og ingen virkelige venner med små barn..:( Det er på en sånn dag man ser hvor fælt det er å være ensom når en vet at alle andre er ute å har det kjekt:( Men får trøste meg med at somregel så er nyttår skikkelig kip:) Å det kommer flere..

Skrevet

Herregud jenter, det er 1 nyttårsaften! :o)

Det går fint...synes det er superdeilig at vi bare skal være hjemme med 2 mnd gammel baby...

Så kan vi feire som bare det i mange år femover. Sikkert mye fint på tv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...