Gå til innhold

fra desember til januar


linenr2

Anbefalte innlegg

trur kanskje æ bare ska hoppe til januar 2008 klubben, her skjer det jo ingenting.. hadde termin 22 desember og er nå 6 dager over... er så utrolig lei... begynner å skrike bare ved å tenke på d.. er sliten og lei nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De fleste desembermammaer er så heldige at de har fått sine små nå :o) og er opptatt med sitt.

Mens så er det oss som må sitte på pinebenken ekstra lenge - og har ekstra mye tid til å stulle og stelle i huset. Så jeg bare nyter ryddigheten som er her nå, for om ikke så lenge kommer jeg til å rive ut håret for det kommer til å bli så rotete!!!

Veldig irriterende at våre unger er dårlig på å passe tiden...

 

Jeg tror også jeg joiner januarklubben...er kun 1 dag over termin. Er heldigvis i bedre form enn på en stund - sliten da - tåler ikke mye om gangen av noe som helst - men kjipt å ikke vite når det er en ende på dette her :o)

 

Lykke til de neste dagene!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin nyttårsaften, her. Har bestemt meg for å føde i helga siden jenta vår er kjørt på bestemorbesøk til søndag. Hadde vært greit å få unna fødselen mens hun er der. Men her skjer det fryktelig lite, så jeg har nærmest innfunnet meg med å flytte videre til januarklubben, jeg også! Sukk.. Går og vagger som en vannbøffel og alt er tungt og slitsomt. Krysser fingrene for alle dere andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Jeg har termin 30 des,tror jeg skal følge dere jeg oxo over til januar klubben. Virker ikke somnoe skjer her foreløpig, har såååålyst på keisersnitt, men får det ikke....orker ikke tanken på å føde. Det burde ha vært lov å velge selv. Det er sååååååååååå tungt på slutten, orker ikke tanken på rier.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenkte også å "melde overflytting" til januar.... Har liksom gitt opp etter at termindatoen ble passert 21. des. MEN, nå tror jeg jaggu det skal holde hardt å vente til i januar..... NOE er iallefall i emning her i gården, ja!

 

Hurra!!!!!!!!!!!!!!!

 

Masse lykke til sendes til dere alle som venter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei dere i samme båt=)

 

jeg hadde termin 27 des,men ikke noe skjedd her i gården...(føler ikke noe skal skje på noen dager heller=) så håper jeg bare for ungens skyld at det skjer i 2008 og jeg kan flytte over i januar klubben=)=) med tanke på skole gang og alt det så er det verd å vente noen dager til før jeg får se gullet mitt=)=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til damene som mente de hadde noe på gang - lykke til.

 

Gi oss i januarklubben beskjed :o)

Nå er det under 12 timer til 1/1 - så jeg er offisielt overflyttet medlem.

Takk for meg :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...