Anonym bruker Skrevet 28. desember 2007 #1 Skrevet 28. desember 2007 Kom på at jeg har en kilo pepperkakedeig (fra IKEA) som jeg har glemt å bake ut... Kan denne fryses, hvor lenge kan den evt ligge i fryseren?? Eller skal jeg bare kaste den?? Orker ikke noe baking nå altså!
Marit82 Skrevet 28. desember 2007 #3 Skrevet 28. desember 2007 Kast den... Hadde aldri gidda noe bakst nå.... Å Pepperkake deig skal vel neppe ligge i fryseren ett år.... Den kosta vel bare noen å tyve kroner , så dryl den i søppla.. Det hadde jeg gjort ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå