Tonje,kristine Skrevet 28. desember 2007 #1 Skrevet 28. desember 2007 Ja, da har nevøen min meldt sin ankomst til verden:) En stor flott gutt, men han må fortsatt vente på kusinen sin som ligger i min mage:) grattis sis, kjempe glad i deg:)
Anni30 Skrevet 28. desember 2007 #2 Skrevet 28. desember 2007 Gratulerer så mye! det er så utrolig koselig å bli tante!! jeg har selv 2 små nevøer som jeg elsker! De må vente litt på kusinen sin de også!!!! hvertfall til over nyttår! Så koselig at dere kan ha denne tiden sammen som søstre -og mødre! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå