hedi&lille leah Skrevet 28. desember 2007 #1 Skrevet 28. desember 2007 hei! Er nå i uke 33 og har mye ubehagelige kynnere, har og ofte vonde mensmurring smerter . Er dette vanlig eller er det tegn på tidlig fødsel? Var hos jordmor i uke 31 og da hadde babyen alt snudd seg ned. Er urolig for prematur fødsel...
2 tette - med flette Skrevet 28. desember 2007 #2 Skrevet 28. desember 2007 Jeg har hatt det i veldig mange uker, så det er nok sikkert vanlig.. Men om de blir veldig vonde og tette ( 5 min mellom ) så ville jeg ringt føden.. Men jeg har gått sånn i hvertfall 4 - 5 uker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå