Gå til innhold

til masa vil ha baby...


Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan gjekk testinga i dag? har kryssa fingrene for deg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hallo :-)

 

Så du testa svakt positivt. Gratulere!!!!!!!

 

Jeg testa negg i dag også :-( Da er det bare å vente på TR og prøve igjen. Føler meg ikke gravid heller.........

Skrevet

D va dumt,masa vil ha baby:-(bedre lykke neste mnd.eg selv fikk tr i går.eg har vl d som hete monstermens,hehe.som en foss.(e sånn hver mnd).ha håpa og sluppet i 9mnd men.neejda!får håp d e vår tur oxo snart!

Skrevet

det var dumt....vet hvordan det føles....har hat maaaaaaaaaaaaangen negative tester:) håper spira sitter nest mnd da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...