maria isabell Skrevet 28. desember 2007 #1 Skrevet 28. desember 2007 hvordan gjekk testinga i dag? har kryssa fingrene for deg...
Jalla is back Skrevet 28. desember 2007 #2 Skrevet 28. desember 2007 Hallo :-) Så du testa svakt positivt. Gratulere!!!!!!! Jeg testa negg i dag også :-( Da er det bare å vente på TR og prøve igjen. Føler meg ikke gravid heller.........
babysjuk82 Skrevet 28. desember 2007 #3 Skrevet 28. desember 2007 D va dumt,masa vil ha baby:-(bedre lykke neste mnd.eg selv fikk tr i går.eg har vl d som hete monstermens,hehe.som en foss.(e sånn hver mnd).ha håpa og sluppet i 9mnd men.neejda!får håp d e vår tur oxo snart!
maria isabell Skrevet 28. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. desember 2007 det var dumt....vet hvordan det føles....har hat maaaaaaaaaaaaangen negative tester:) håper spira sitter nest mnd da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå