Nemofish Skrevet 28. desember 2007 #1 Skrevet 28. desember 2007 Nysgjerrig jeg... ) Har vel kanskje vært sånne tråder her tidligere, men jeg har vært på juleferie!
Gjest Skrevet 28. desember 2007 #2 Skrevet 28. desember 2007 masse klær cars bilbane singsang kort cars saccosekk hobbyboks masse dvder brannbil med sirene bondegård kaptein sabeltann sengesett byggmester bob bil buzz lightyear figur star wars sverd parkeringshus med 3 biler badeskum badeleker cars politibilen dusty støvsuger husker ikke alt
Alba44 Skrevet 28. desember 2007 #3 Skrevet 28. desember 2007 Masse fint :-D Hans første jul og min første jul som mamma, så veldig stas å åpne pakker ) Han fikk: bøker masse div.klær hjemmestrikka klær tøfler penger keramikkservise leker "babysovepose"( sånn til å sove i når babyene sparker av seg dyna.Husker ikke hva det heter...hehe.. sølvtøy
snurkle Skrevet 28. desember 2007 #4 Skrevet 28. desember 2007 Oi, så kult! Tenker dere hadde en fornøyd gutt 1.juledag. Nå kan han kanskje støvsuge rommet sitt selv hehe.
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 28. desember 2007 #5 Skrevet 28. desember 2007 Fikk alt for mye plastleker og bamser. Endel klær og smykker. Men også en god slump penger på konto syntes det er den beste gaven. Godt å ha når de blir eldre. Har en smule mer glede av det enn ficher kjøkkenet hi hi
Gjest Skrevet 28. desember 2007 #6 Skrevet 28. desember 2007 Jada han var så happy så..ble nesten altfor mye
Nemofish Skrevet 28. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 28. desember 2007 Så mye flott! Nisseprinsesse fikk Voksipose Penger Masse klær En bamse En del leker med lys og lyd (Hurra!!! :op) Lue Masse ullsokker Selbuvotter Tre bøker Akebrett Gåvogn Tannbørste Xylofon Risteinstrumenter Smekke Puslespill Stableringer Dvd Knagg Skje
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå