Gå til innhold

merker jeg er blitt en sånn som...

Anbefalte innlegg

Skrevet

gravide irriterer seg over..haha...=)

sånn som sender melding,hvordan går det ?? er stor og tung nå ?? lenge til termin ?? du må sende melding når det skjer noe !!

*knis*

husker jeg forbannet de som skrev sånne meldinger til meg da jeg ble gravid,men nå ser jeg det fra den andre siden..er så spent på¨venninna mi sine vegner..

hehe..

hun sitter nok å er småforbanna på meg nå..:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gjør det jo ikke med vilje da..

herregud..

Skrevet

Hehe, "hevnen" er søt ikke sant? Nå får hun igjen for masingen sin, moahahahahaha...:P

Skrevet

Snart må du og begynne å gi "gode råd" om ALT. Det irriterte meg grenselaust. Eg fødde fire veker før tida og slapp unna maset om termin. =)

Skrevet

haha =)

er jo ikke med meningen jeg gjør det,men jeg merker hvorfor folk er sånn..fordi de er så forbanna spente..=)

gleder meg sånn til å se det lille nurket =)

Skrevet

haha jaaa..=)

senest idag sa jeg at hun ikke måtte bli lei seg om hun ikke følte det sterke båndet til babyen med engang for det var ikke alle som hadde det sånn,og hun måtte ikke tro at det var noe galt med henne av den grun..

men det syns jeg var et godt råd da..=)

skulle ønske noen sa det til meg.

Skrevet

Å, heldige deg! Jeg fødte leeeeeeenge etter termin med begge og da til og med svigermor begynte å gi råd om sex...:/ (Ikke at det hjalp en dritt, jeg voldtok mannen hver kveld, men ungene klorte seg fast for det om)

Skrevet

Det er jo bare koselig ment :) Dessuten tåler gode venninner å irritere seg over hverandre iblant ;)

Skrevet

ja jeg gjør det jo ikke for å irritere..er jo ikke helt idiot heller !!

Skrevet

haha nei =)

la faktisk ikke merke til at jeg var sånn før etter jeg hadde snakka med henne..=)

Skrevet

Bedre enn å egentlig ikke følge med... Som jeg har en tendens til:-D

Hun får bare overleve!

Skrevet

Skjønner du er spent, og skjønner venninna di blir litt irritert;-)

Hihi, men hun synes jo bare det er morsomt med folk som bryr seg, vil jeg tro;-)

Skrevet

hhehe ja det er jo bedre enn å ikke bry seg i det hele tatt=)

Skrevet

ja det er jo så spennende...

gleder meg sånn!!!!!

:D

en liten baby...JIPPI :D

Skrevet

Olga Borghild:

(tenkte å korte ned til initialer, men fekk så mange assosiasjoner)

Hahaha, ser for meg situasjonen, mann voldtatt og ungen klamrer seg til navlestrengen og nekter å komme ut.

Heldig og heldig, eg må ta opp eit skuleår fordi eg ikkje fekk tatt eksamener, men ungen er verdt det og eg hadde gjort det igjen. 3.året er gøy nok det =)

Kine: det var faktisk eit godt råd. Eg hadde tre venninner som fortalte meg om den fantastiske følelsen av å kjenne at kroppen din var i stand til å FØDE. La ut i det vide og det breie om kor fantastisk det var. Så då eg valgte epidural så måtte eg virkelig jobbe med meg sjølv for å ikkje kjenne meg som ein tapar. Det enda jo med katastrofesnitt og, så eg fekk nesten ikkje vera med ungen den første halve dagen, og det syntes eg var vanskelig å takle. Det heile skulle vera så fantastisk jo.

Så kanskje ho finner rådet ditt irriterande no i hormontåke, men ho vil seinare vera takknemlig for ei venninne med med tak i virkeligheta

Skrevet

så utrolig fint sagt mammo...

ble ganske glad nå =)

Skrevet

=)

Da har eg gjort ein person glad i dag, og kan med god samvittighet vera bitch resten av dagen. Hehe.

Neida, seriøst. Det er virkelig godt å ha venner som er realistiske. Eg kan ta eit anna eksempel og. Eg er ikkje den mest moderlige typen, og fungerer best som ei morsom tante. Det er kjekkare å ake i akebakken, enn å sørge for at dei legger seg til rette tida for å sei det slik. Eg brukte ei stund på å kjenne meg som mamma. Eg var ekstremt glad i Tuva med ein gang, og hadde eit dyrisk beskytterinstinkt. (Sikkert potensiert av at me var på utenlandsk sjukehus). Men eg jobba lenge med å kjenne meg som ei mor. Heldigvis så hadde eg ei venninne som hadde snakka litt med meg på forhånd om desse tinga og, og det hjalp veldig. Eg er derfor overbevist om at venninna di vil sette pris på deg i ettertid og sikkert i nåtid også. =)

Skrevet

ja jeg skjønner hva du mener..

jeg såg ikke på meg selv som mor på lenge...syns fremdeles det er litt vanskelig..hehe..=)

og dagene etter fødsel var helt jævlige,hadde liksom ikke noe forhold til han og jeg hadde vondt over alt (hadde haste ks)..

så jeg skjønner hva du mener..

Skrevet

Nå blir jo ikke alle tikkende hormonelle kjerringer mens de er gravide heller, så er faktisk noen som synes det er kos med folk som bryr seg!! Jeg synes det bare var hyggelig som klappet meg på maget, oiet ovre hvor stor jeg var og alle sms'ene som tikket inn og hvor folk var sååå spente!!!

Hadde ingen brydd seg så hadde vel det vært galt også for disse hormonbombene!!

Nei, tror du er ei kjempevenninne jeg Kine:)) Hadde du vært min venninne og gledet seg så masse på mine vegne så hadde jeg vært storfornøyd:))

Skrevet

nei dette innlegget var jo delvis seriøst og delvis morsomt ment da..=)

hehe så hyggelig at du syns det Cat =)=)=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...