@stronauten med 3 små Skrevet 28. desember 2007 #1 Skrevet 28. desember 2007 7 mnd gammel. han har hatt feber siden 24. og er virkelig ikke i form. ikke så forkjølt, men gråter og sover er alt han gjør, selv om jeg gir han stikkpiller. skal til legen om en time, får heldigvis sett på ham da. veldig tungt når han er så utilpass. vet jo ikke hva vi skal gjøre for at han skal ha det litt bedre...
Sentralstøvsugeren Skrevet 28. desember 2007 #2 Skrevet 28. desember 2007 Er det de eneste symptomene hans? Ingen diare eller dårlig matlyst.....går jo mye omgangssyke nå..... Ellers ville jeg tenkt på ørebetennelse...........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå