*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 28. desember 2007 #1 Skrevet 28. desember 2007 Jeg har nå bestemt meg for å forlate bim en stund. Vi er nå i vår 20 pp, og enda ikke klaffet for oss! Og det tar virkelig på til tider.. Så jeg forlater dere nå, men kommer kansje igjen utpå ny året engang.. Gratulerer til alle som har fått spiren sin:) Klem fra
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 28. desember 2007 Forfatter #2 Skrevet 28. desember 2007 Og lykke til, til dere andre som er prøvere:)
Venter på 3_de spire Skrevet 28. desember 2007 #3 Skrevet 28. desember 2007 Kan sikker være godt med en pause, man blir ganske sprø av å være inne her... Maksimalt babysjuk!! Håper det klaffer for deg snart!! Stooor klem!!
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 28. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. desember 2007 Takk for det:) Ja, man kan bli ganske sprø til slutt! Ihvertfall når man ser de som er i 1-5 pp og det klaffer nesten med engang! Ikke vondt ment til de altså! Håpe det klaffer for deg å da:)
honey,5pp Skrevet 28. desember 2007 #5 Skrevet 28. desember 2007 Tror ingen har vondt av å ta en pause herfra:) Lykke til videre,satser på at du har fått spire når/om du kommer tilbake!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 28. desember 2007 #6 Skrevet 28. desember 2007 Hei snuppa mi! Skjønner godt at du trenger en pause! Håper du klarer å få tankene over på noe annet, og at du kommer med gode nyheter på nyåret. Håper vi kan fortsette å snakke på nettby og msn selv om du har pause herifra da....?? Kjempeglad i deg snuppa mi! Håper du snart får den etterlengtede spira di, det fortjener du så veldig! Stor klem fra Silje
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 28. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 28. desember 2007 Hei snuppa:) Så klart vi skal holde kontakten for dt:) Er ikke noe annet jeg heller vil snuppa! Kjempe glad ideg å
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 28. desember 2007 #8 Skrevet 28. desember 2007 Ååå så koselig!!! Nå ble jeg glad!!!:-D Har vært på polet jeg, og nå skal jeg på fors/fest, broren min feirer 18-års dagen sin... Skal ut etterpå. Håper vi snakkes på msn i morgen eller noe, da skal jeg ikke noe så vidt jeg vet;) Stooor klem
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 28. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 28. desember 2007 Du får kose deg da snuppa:) Du får ikke tak i meg her i morgen, men på msn tenker jeg:) Gladi deg! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå