Gå til innhold

Hei alle sammen!

*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå bestemt meg for å forlate bim en stund. Vi er nå i vår 20 pp, og enda ikke klaffet for oss! Og det tar virkelig på til tider.. Så jeg forlater dere nå, men kommer kansje igjen utpå ny året engang..

Gratulerer til alle som har fått spiren sin:)

Klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og lykke til, til dere andre som er prøvere:)

Skrevet

Kan sikker være godt med en pause, man blir ganske sprø av å være inne her... Maksimalt babysjuk!!

Håper det klaffer for deg snart!!

Stooor klem!!

Skrevet

Takk for det:) Ja, man kan bli ganske sprø til slutt! Ihvertfall når man ser de som er i 1-5 pp og det klaffer nesten med engang! Ikke vondt ment til de altså!

Håpe det klaffer for deg å da:)

Skrevet

Tror ingen har vondt av å ta en pause herfra:)

Lykke til videre,satser på at du har fått spire når/om du kommer tilbake!

Skrevet

Hei snuppa mi!:)

Skjønner godt at du trenger en pause! Håper du klarer å få tankene over på noe annet, og at du kommer med gode nyheter på nyåret.

Håper vi kan fortsette å snakke på nettby og msn selv om du har pause herifra da....??

Kjempeglad i deg snuppa mi! Håper du snart får den etterlengtede spira di, det fortjener du så veldig!

Stor klem fra Silje

Skrevet

Hei snuppa:)

Så klart vi skal holde kontakten for dt:) Er ikke noe annet jeg heller vil snuppa!

Kjempe glad ideg å:)

Skrevet

Ååå så koselig!!! Nå ble jeg glad!!!:-D

Har vært på polet jeg, og nå skal jeg på fors/fest, broren min feirer 18-års dagen sin... Skal ut etterpå. Håper vi snakkes på msn i morgen eller noe, da skal jeg ikke noe så vidt jeg vet;)

Stooor klem

Skrevet

Du får kose deg da snuppa:) Du får ikke tak i meg her i morgen, men på msn tenker jeg:) Gladi deg!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...