Gå til innhold

Dere som har 2 eller flere barn...


Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan ble rekkefølgen i forhold til kjønn?

 

I vår familie har alle familiene 2 gutter og så 1 jente. Tilfeldig sikkert men litt rart.

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

jeg har jente først, så gutt. Det samme har mamma, og bestemor. (hun fikk tvillinger, og så onkelen min)

Hmm, det har jeg faktisk ikke tenkt over, men det var litt morro :o)

 

De andre har litt random ;)

Skrevet

først gutt så jente.

Skrevet

2 gutter, så jente her og!:)

Skrevet

Jeg fikk først to gutter, så en jente. Første jenta i familien til mannen min da, han har to brødre, og alle de tre brødrene hadde bare gutter frem til vesla vår kom.. Vi var mange som måtte dobbeltsjekke at det faktisk var en jente som kom ja ;-)

Skrevet

Mamma, pappa, storesøster og jeg

 

Svigermor, svigerfar, samboer og lillebroren (mistet første barn)

 

Jeg, sambo, gutt, jente (mistet en mellom dem)

 

Men på svigerfars side er de først 1 jente så 2 gutter. Alle disse søskene har gutter. 3 gutter på hver av hans søsken og de har selv 2 gutter. Skulle gå 61 år før neste jente kom i den familien....

Skrevet

Vi har 2 jenter =0)

Skrevet

Jeg har to gutter.

Mamman min har tre jenter

Svigermor har to gutter.

Skrevet

Her i huset er det tilsammen 4 barn, jente - gutt - jente - gutt.

Mannen min kommer fra en søskenflokk med bare gutter, jeg fra en flokk med bare jenter. Derfor var det artig å få prøve litt av begge deler for oss begge :-)

Skrevet

Jente, gutt, gutt, gutt.

De to første med annen far. Far to har 1 gutt fra før, så for han er rekkefølgen gutt, gutt, gutt... Tror ikke vi satser på jente der nei ;o)

Skrevet

Artig å høre :o)

 

Takk for svar! Har visst vært noen gamle kloke koner en gang som mente at man kunne se på faren sin søskenflokk for å kunne se hvilken rekkefølge barna kom i, tjihi!

Skrevet

gutt, gutt, jente!!

 

Mannen min har 2 eldre søstre og jeg har en eldre bror!!

Skrevet

Her er det gutt - gutt - gutt - jente - gutt - gutt - jente - gutt.

Gjest Lille jenta mi
Skrevet

Vi har alltid hatt først 1 jente, 1 gutt så en 1 jente til slutt i vår familie...

Samboer sin familie har alltid hatt 1 gutt, 1 gutt og 1 jente til slutt...

 

Jeg har forelløpig bare 1 jente:-)

Skrevet

Jeg er oppvokst som en av tre søstre. Selv har jeg to døtre. Hos mine nærmeste søskenbarn er det to familier med en storebror og to småsøstre i hver.

Gubben er minst i sin søskenflokk, de er en storesøster og to lillebrødre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...