♥ Snøblomst ♥ Skrevet 28. desember 2007 #1 Skrevet 28. desember 2007 hvordan ble rekkefølgen i forhold til kjønn? I vår familie har alle familiene 2 gutter og så 1 jente. Tilfeldig sikkert men litt rart.
Gjest Sekretøsa Skrevet 28. desember 2007 #2 Skrevet 28. desember 2007 jeg har jente først, så gutt. Det samme har mamma, og bestemor. (hun fikk tvillinger, og så onkelen min) Hmm, det har jeg faktisk ikke tenkt over, men det var litt morro ) De andre har litt random
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 28. desember 2007 #3 Skrevet 28. desember 2007 først gutt så jente.
Fire småtroll Skrevet 28. desember 2007 #6 Skrevet 28. desember 2007 Jeg fikk først to gutter, så en jente. Første jenta i familien til mannen min da, han har to brødre, og alle de tre brødrene hadde bare gutter frem til vesla vår kom.. Vi var mange som måtte dobbeltsjekke at det faktisk var en jente som kom ja ;-)
frøken blå Skrevet 28. desember 2007 #7 Skrevet 28. desember 2007 Mamma, pappa, storesøster og jeg Svigermor, svigerfar, samboer og lillebroren (mistet første barn) Jeg, sambo, gutt, jente (mistet en mellom dem) Men på svigerfars side er de først 1 jente så 2 gutter. Alle disse søskene har gutter. 3 gutter på hver av hans søsken og de har selv 2 gutter. Skulle gå 61 år før neste jente kom i den familien....
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 28. desember 2007 #8 Skrevet 28. desember 2007 Vi har 2 jenter =0)
alvis Skrevet 28. desember 2007 #11 Skrevet 28. desember 2007 Jeg har to gutter. Mamman min har tre jenter Svigermor har to gutter.
Gerbera og avleggerne :-) Skrevet 28. desember 2007 #12 Skrevet 28. desember 2007 Her i huset er det tilsammen 4 barn, jente - gutt - jente - gutt. Mannen min kommer fra en søskenflokk med bare gutter, jeg fra en flokk med bare jenter. Derfor var det artig å få prøve litt av begge deler for oss begge :-)
Nit@™ Skrevet 28. desember 2007 #13 Skrevet 28. desember 2007 Jente, gutt, gutt, gutt. De to første med annen far. Far to har 1 gutt fra før, så for han er rekkefølgen gutt, gutt, gutt... Tror ikke vi satser på jente der nei ;o)
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 28. desember 2007 Forfatter #14 Skrevet 28. desember 2007 Artig å høre ) Takk for svar! Har visst vært noen gamle kloke koner en gang som mente at man kunne se på faren sin søskenflokk for å kunne se hvilken rekkefølge barna kom i, tjihi!
bambi på isen Skrevet 28. desember 2007 #15 Skrevet 28. desember 2007 gutt, gutt, jente!! Mannen min har 2 eldre søstre og jeg har en eldre bror!!
Sånn kan det gå Skrevet 28. desember 2007 #16 Skrevet 28. desember 2007 Her er det gutt - gutt - gutt - jente - gutt - gutt - jente - gutt.
Gjest Lille jenta mi Skrevet 28. desember 2007 #17 Skrevet 28. desember 2007 Vi har alltid hatt først 1 jente, 1 gutt så en 1 jente til slutt i vår familie... Samboer sin familie har alltid hatt 1 gutt, 1 gutt og 1 jente til slutt... Jeg har forelløpig bare 1 jente:-)
selfangerkjerringa Skrevet 28. desember 2007 #18 Skrevet 28. desember 2007 Jeg er oppvokst som en av tre søstre. Selv har jeg to døtre. Hos mine nærmeste søskenbarn er det to familier med en storebror og to småsøstre i hver. Gubben er minst i sin søskenflokk, de er en storesøster og to lillebrødre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå