♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 28. desember 2007 #1 Skrevet 28. desember 2007 Noen som har noen ideer til en enkel kake jeg kan lage til nyttår? Den må ikke ta for lang tid, være vanskelig, eller hard å tygge. Jeg er virkelig ikke en stor kake-baker, men vil prøve å lage noe enn bare å kjøpe en iskake til dessert etter god middag- svigers er invitert. Søkt på Oreo kake her inne: http://www.detsoteliv.no/ men vet ikke om de er vanskelige å lage....
Gjest Skrevet 28. desember 2007 #2 Skrevet 28. desember 2007 Delfiakake er godt og enkelt (oppskrifta står på delfiafettpakka) Det skal vi ha hvertfall:) ellers er jeg stor fan av halvferdige kaker (de som står ved bakevarene og bare trenger vann eller smør)ingen trenger å vite at det ikke er helt hjemmemekka:)
Håperpåønskebaby Skrevet 28. desember 2007 #3 Skrevet 28. desember 2007 Daimiskake? Sjokoladekake? Marsipan/fløtekake? Sjokoladefromasj? Se gjerne tine.no, eller www.matoppskrift.no...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå