babyandme Skrevet 28. desember 2007 #1 Skrevet 28. desember 2007 Er bikket over uke 12 så da er det nok her jeg skal være;) skal på tidlig UL 10jan. pga småblødninger over en tid, så håper på det beste.. føler meg hvertfall veldig gravid med alle graviditetstegn:-)
1baby,og 1 spire Skrevet 28. desember 2007 #2 Skrevet 28. desember 2007 Velkommen skal du være, håper du får en fin tid her inne.
connie79 er 2barnsmor:) Skrevet 28. desember 2007 #3 Skrevet 28. desember 2007 hei hei, velkommen. deilig å komme over de 12. selv om jeg var mer aktiv her inne i de 12 første ukene. Føler meg så kort på veg inne på dette trimesteret. selv om jeg er i uke 19 nå. hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå