Gå til innhold

Drar dere alle på "fest" på nyttårsaften?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hører om så mange som feirer alene, bare de som familie.....lurer på hvor "vanlig" det er......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her reiser hele familien min på besøk til søstern min med familie i morgen. blir der til over nyttår. de bor i stockholm, og vi har ikke vært der siden mai. så det blir koselig!

det blir ikke noe hurramegrundt-fest. vi har to barn og de har to yngre barn..

Skrevet

Jeg er vant til å feire nyttårsaften med familien - gjerne sammen med foreldrene mine og/eller gubbens, og et vennepar av oss eller dem eller begge deler :) Ifjor hadde vi nyttårsselskap med middag og fyrverkeri hos et vennepar hos mine foreldre. Vi var meg og jenta mi, mine foreldre, to vennepar av mine foreldre, og tre av deres voksne barn. Utrolig koselig! I år er vi litt usikre, men det heller mot at vi feirer hos mine foreldre sammen emd min tante og onkel, min voksne kusine, min gamle farmor og kanskje et par naboer.

Skrevet

Vi skal være hjemme, drar aldri på nyttårsfest egentlig:)

Skrevet

Har barn annehvert år nå, og i år er barna hos pappaen sin.

Da pleier vi å være sammen med gode venner, spise god mat og drikke noe godt. Den store festen blir det aldri egentlig.

Når vi har barna på nyttår er vi enten hjemme for oss selv, eller feirer sammen med flere i familien :-)

Skrevet

I fjor hadde vi selskap hjemme her hos oss, vi var 10 stk . 4 av dem barn.. Så det gikk stille og rolig for seg.... I år skal vi bare være hjemme alene.. Kose oss og slappe av.

Skrevet

Vi drar rtl søsteren min - vi & 3 andre vennepar - og alle har 2-3 barn hver :o) så der er det liv ! Blir jo fest..men på barnas premisser - Rosa barnechampis & godterier !

Skrevet

Vi skal feire hos et vennepar .. stille og rolig.. kjøre skal jeg også.. ikke kult å ta taxi hjem med lillegutt og reiseseng liksom.. hehe..

kommer nok aldri til å feire helt alene.. syns det er koselig å være sammen med venner på en slik dag.. =)

Skrevet

Vi tre reiser hjem til mine foreldre og en søster. Stille og rolig.

Skrevet

Vi skal i bryllup på nyttårsaften :) men hadde vi ikke skullet det så hadde det sikkert blitt en rolig kveld med et par gode venner eller noe.. Ikke fest nei, hvor skulle snuppa ha vært da?

Skrevet

Vi skal feire bare oss tre.. Har ikke noe familie i nærheten og andre skal på skikkelig fest.. Vi gjorde det samme i fjor og det var koselig.

Skrevet

vi skal være her hjemme hos oss selv. blir vel å lage en bedre middag og evt ta med barna ut og se på rakettene om de fortsatt er våkne.

Skrevet

Fest og fest ... vi er hjemme, men har gjester. Middagsselskap more like it, med både voksne og unger.

Skrevet

Har ikke vært på nyttårsfest på årevis. Synes det er bare herlig å være hjemme med familien:=)

Skrevet

Jeg kaller det fest:)

Vi samles hele gjengen, mine foreldre og søsken med familie. Feirer det omtrent som julaften, da med raketter i stedet for gaver:) Koselig. Kunne ikke tenke meg en "skikkeli" fest på nyttårsaften, aldri gjort det, kommer nok aldri til det heller:)

Skrevet

vi tar med lillegutt til et vennepar som også har barn, blir middag, mannfolka drikker nok litt og vi jenter tar vel et glass vin eller 2. skal sove der...

Gjest Lille jenta mi
Skrevet

Nei, i år skal vi feire en rolig nyttårsaften hos min mor...det blir kalkun og sikkert ett par øl på mannfolka men ikke på meg..jeg holder meg til pepsi max:-)

Skrevet

Har tre måter å feire nyttårsaften på jeg:

På jobb

Hjemme med barn

På besøk uten barn

De to første er alltid stille og rolig. Den siste er kaos da jeg gjerne drar til noen med masse unger for d er så kjipt å ikke ha Guttongen på nyttarsaften. Så det blir alkoholfritt åkke som, men kan godt bli hæla i taket for det.

Er vant med at nyttårsaften er familiedag, så å dra på fest (med alkohol) gjorde jeg kanskje to ganger på slutten av tenårene, og ferdig med det. Har ca 360 andre dager i året man kan feste, så kan julaften, nyttårsaften, 17mai, bursdag o.l få være barnas og familiens.

Skrevet

Her blir nok jeg og Anniken alene på nyttårsaften. Kommer til å sende sambo på fest. Han sier han ikke trenger men jeg har ikke samvittigheten til å holde han hjemme fordi vi ikke vil ha barnevakt. gjør ikke meg så veldig mye...

Skrevet

Vi skal til svigers å spise, så hjem å legge småtten og slappe av. Tar det helt rolig i år, er første nyttårsaftenen til Andreas og vet jo ikke åssen han reagerer på smell og raketter.

Skrevet

I år får vi besøk av gode venner med barn på samme alder som våre, + ei som er enslig, skal kose oss med masse god mat og drikke, og raketter ved midnatt. :o)

Skrevet

Nei, langt i fra. Guttene skal være oppe til over tolv, så her blir det familiekos med mat, spill og brus:)

Skrevet

Vi skal ikke ha gullet våres hos barnevakt. Skal enten få besøk eller så tar vi med gullet bort på besøk te venner. Så legger han seg der og vi evt vekker han når vi skal hjem..

Skrevet

Vi er hjemme og får som regel besøk av en venninne som bor i Bodø. Vært sånn de 3 siste årene. Hun kommer i år også. =)

Skrevet

Ikke helt bestemt for vår del, men tror vi blir hjemme.

Hvis ikke, så reiser vi til mine foreldre.

Rolig kveld blir det uansett :o)

Det blir lillegutt sin 1.nyttårsaften, så fest frister ikke.

Vil kose meg masse med han!

Har vært fyllesjuk og utslitt så mange ganger på 1.januar, så stortrives med en langt roligere inngang til det nye året.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...