semma Skrevet 28. desember 2007 #1 Skrevet 28. desember 2007 Jeg venter nr 3 og har 10 uker til termin. Over nyttår tenkte jeg å begynne forberedelsene litt. Har jo alt av "stort" og klær, men hva trengs å kjøpes inn helt nytt...? (Kommer på smukker, små bleier, vaskeservietter, vattkluter, engangs ammeinnlegg, myke bind til meg...men er det noe mer vi trenger)? Takker for hjelpen.
*Mustang Sally* Skrevet 31. desember 2007 #2 Skrevet 31. desember 2007 Bæretøy!!! Hva med elastisk sjal? www.barnvedhjertet.no
Gjest mphs Skrevet 4. januar 2008 #3 Skrevet 4. januar 2008 Paracetamol stikkpiller for nyfødte Pyrisept+bomull (til evt. rensing av navlen hvis det trengs) Badeolje SebaMed spesialsalve(for babyrumpen) Tåtesmukker med hull til nyfødt om du kanskje vil bruke det Flaskebørste Mesoft kluter(10*10cm kjøpes på apoteket) Flanellsbleier (bruker disse under stellet) Gassbleier(til gulping) Ruller med avfallsposer (til å ha bæsjebleier i) eller bøtte Kanskje noen nye ammetopper til deg selv og en god kropskrem(A-derma er deilig)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå