Anonym bruker Skrevet 28. desember 2007 #1 Skrevet 28. desember 2007 Noen som har ligget på på barsel der eller andre steder med dobbeltrom der far ikke får være med? Lyst til å dele erfaringen? Synes det virker litt stusselig at far må reise hjem kl 20.00 som jeg har forstått det er på riksen. Dessuten virker det litt slitsomt med fellesrom med flere kvinner og nyfødte om natta? Må jo bli endel skriking?
Sigurd&Solveig Skrevet 28. desember 2007 #2 Skrevet 28. desember 2007 Jeg lå på Riksen sist og var veldig fornøyd. Dobbelrommene er ganske store og lyse. Personalet er bare koselige og pappan kan i grunn være der så lenge han vil- unntatt mellom 14-16 på ettermiddagen da det er siesta. Det var også utolig deilig at barnepleierne kunne passe Sigurd om natten slik at jeg fikk sovet litt ekstra. Jeg tror jeg var heldig, ingen av de to (byttet etter 2 dager) jeg sov på rom med hadde barn som gråt mye. Kanskje helle min som bæljet i vei;-)... Jeg skal på Riksen også denne gang. Nå har vi jo et baren fra før, så det hadde uansett ikke vært aktuelt for far å være på sykehuset hele døgnet. Men jeg var veldig klar over at jeg ville tilbake til Riksen også denne gangen.
hiboso Skrevet 28. desember 2007 #3 Skrevet 28. desember 2007 Hei! Jeg fødte på riksen sist gang.Bodde en natt på rom med en annen dame, det gikk helt fint. Rommene er ganske store og du får mye hjelp om du trenger det. Jeg fikk deretter et av familierommene, slik at far kunne bo sammen med meg hele oppholdet(+ medisinske hensyn som måtte taes). Kjempefint rom med stort bad, dobbeltseng og sittekrok.:-) Det var så godt å ha ham der alle dagene. Denne gangen håper jeg at jeg får familierommet igjen, men det skal vel godt gjøres å ha så flaks,siden det bare er to av dem. Anbefaler absolutt riksen, hadde et veldig fint opphold sist gang og gleder meg til denne gangen også. Ammehjelperne og de som jobber der er jevnt over veldig hyggelige og hjelpsomme, samt at du får utbytte av den høye ekspertisen blant legene der. Når er det du har termin? Lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2007 #4 Skrevet 28. desember 2007 Så godt å høre noen gode erfaringer med riksen! Jeg gleder meg til det snart skjer noe her, så jeg får sjekket det ut selv. Termin i begynnelsen av januar, så blir ikke lenge til nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå