Gå til innhold

dyne i vognen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er vanlig å ha det? Åssen størrelse kjøper man da? Eller kanskje det følger med vognen? Helt grønn på alt sånt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv bruker jeg voksipose, men dersom du ønsker å bruke dyne så passer det vel sikkert best med den minste dyna. Tror den er 60 x 80 hvis jeg ikke husker helt feil...

Skrevet

er det greit å bruke på sommeren også eller blir det for varmt?

Skrevet

Jeg har klart en rosa ticket to heaven pose og skal ha en dyne på 60X80 oppå for å få fin høyde, for jeg skal ha et hardangerteppe som min farmor sydde til meg da jeg lå i vogna..

Skrevet

Jeg har brukt dyne i vognen både vinter og sommer. Om sommeren tar jeg med meg et pledd som jeg bytter ut med dyna hvis det blir for varmt mens vi er på tur (Da legger jeg bare dyna slik at den henger over fotenden).

Skrevet

Jeg brukte dyne i vognen både vinter og sommer jeg også - på de aller kaldeste dagene brukte jeg pose!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...