Stolt mamma=) Skrevet 28. desember 2007 #1 Skrevet 28. desember 2007 Det er vanlig å ha det? Åssen størrelse kjøper man da? Eller kanskje det følger med vognen? Helt grønn på alt sånt...
Maigullet Skrevet 28. desember 2007 #2 Skrevet 28. desember 2007 Selv bruker jeg voksipose, men dersom du ønsker å bruke dyne så passer det vel sikkert best med den minste dyna. Tror den er 60 x 80 hvis jeg ikke husker helt feil...
Stolt mamma=) Skrevet 28. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. desember 2007 er det greit å bruke på sommeren også eller blir det for varmt?
januarbaby+maibaby Skrevet 28. desember 2007 #4 Skrevet 28. desember 2007 Jeg har klart en rosa ticket to heaven pose og skal ha en dyne på 60X80 oppå for å få fin høyde, for jeg skal ha et hardangerteppe som min farmor sydde til meg da jeg lå i vogna..
BlåklokkaVest Skrevet 28. desember 2007 #5 Skrevet 28. desember 2007 Jeg har brukt dyne i vognen både vinter og sommer. Om sommeren tar jeg med meg et pledd som jeg bytter ut med dyna hvis det blir for varmt mens vi er på tur (Da legger jeg bare dyna slik at den henger over fotenden).
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 28. desember 2007 #6 Skrevet 28. desember 2007 Jeg brukte dyne i vognen både vinter og sommer jeg også - på de aller kaldeste dagene brukte jeg pose!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå