stabeist Skrevet 28. desember 2007 #1 Skrevet 28. desember 2007 Har en sønn som er litt over 5 uker, og som skal begynne med tran! Når på døgnet er det lurest å gi tran? Ser for meg mye gulping som vil ødelegge tøyet hans Og hvordan ga dere det til den lille? ...i ei sprøyte el bare på ei tskje?
Gjest Skrevet 28. desember 2007 #2 Skrevet 28. desember 2007 Vi bruker en éngangssprøyte (5ml) og sprøyter litt og litt inn i munnen. Gir det mens hun ligger avkledt på stellebordet på kvelden - og så skifter vi til pysj etterpå.
Gjest Skrevet 28. desember 2007 #3 Skrevet 28. desember 2007 Snupp er 6 mnd, da - men vi har alltid gjort det sånn...=)
moota m storebror&lillebror Skrevet 28. desember 2007 #4 Skrevet 28. desember 2007 Jeg gjør det også slik. Han ligger naken på stellebordet på et håndkle og gir i engangssprøyter. Du kan bare holde sprøyta litt under lunkent vann viss tranen kommer rett fra kjøleskapet. Så venter jeg litt før jeg tar på ham nattasen. Har også en sånn gulpefille under hodet i senga i tilfelle ham gulper der så trekker det ikke inn i sengtøyet eller madrassen. De er så myke og gode de.
line_n & sara Skrevet 28. desember 2007 #5 Skrevet 28. desember 2007 vi synes det er letters å helle tranen i mme flaska hun får på kvelden v leggetid! ga opp t skje og sprøyte! bare søl og klin, men vi prøvde ikke særlig lenge, heller da! ga opp etter et par forsøk..
Ladybug~N&E Skrevet 28. desember 2007 #6 Skrevet 28. desember 2007 jeg tar det på ei skje jeg og heller inn i gapet på han etterfulgt av flaska. litt kommer ut vis jeg ikke er kjapp nok men det går som regel helt greit;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå