Kakebakesøte Skrevet 28. desember 2007 #1 Skrevet 28. desember 2007 Jeg lurer på hva jeg skal ta med meg. Føler at jeg ikke kommer inn i noen av de vanlige buksene mine. Og jeg har ikke lyst til å ha på meg treningsbukse heller. Noen gode ideer?
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2007 #2 Skrevet 28. desember 2007 Hva med de buksene du brukte sånn halvveis i svangerskapet? Tipper de vil passe inntil magen trekker seg inn...?
Lille`mor & lillebøll Skrevet 28. desember 2007 #3 Skrevet 28. desember 2007 aladdin buksene fra cubus lindex har noen gode slaffe bukser som er litt fine Elllers er det jo bare og ta med deg mamma buksene dine.
Niem og Patrick Skrevet 28. desember 2007 #4 Skrevet 28. desember 2007 Jeg gikk med joggebukser, følte ikke for å ha noen klær som presset på magen etter fødselen, mens livmoren trakk seg tilbake å sånt. Men mammabuksene hadde nok også vert bra, da magen ble litt dvask
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2007 #5 Skrevet 28. desember 2007 Sats på mammabuksene dine du - favoritten. For du ser ganske gravid ut på barsel også... (har jeg fått erfare etterhvert.. ;o) Jeg tar med en mørkeblå kosebukse (mamma) som til forveksling også kan ligne på en pysjbukse, men det blåser jeg i. Heller komfort en fashion...og så er det grei farge om man lekker, og for å "skjule" at man går rundt og vralter med kjempebind.
BlåklokkaVest Skrevet 28. desember 2007 #6 Skrevet 28. desember 2007 Jeg bruker kosebukser :-) Har også sett en pysjamasbukse på Cubus som jeg VIL ha! Her i gården er comfort absolutt prioritert!!! Kjøper buksene i L eller XL slik at de er store og gode! En skal jo ha plass til sånn diger bleie + en mindre bleie oppi den igjen! :-)
Kakebakesøte Skrevet 28. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 28. desember 2007 Sist gikk jeg med mammasnekkerbuksa, mulig jeg tar med meg den nå også. Men føler meg ikke videre sprek i den Tror faktisk ikke jeg får på meg den buksa jeg brukte helt i starten. Føler jeg har blitt så rundt her og der selv om jeg ikke har gått opp så mye. Skal bli godt å få tilbake kroppen sin igjen Takk for tipsene. Skal sjekke ut buksa på Cubus også!
mor.monsen Skrevet 28. desember 2007 #8 Skrevet 28. desember 2007 HM har et par helt fantastiske bommulsbukser for gravide. Jeg skal ha med meg et par slike. Bare å brette ned "gravidstrikken". De er svarte og ser penere ut enn ei joggebukser. Også er de sinsykt behagelige. Koster 149kr pr stk.
Gjest Lenchen med jente i magen Skrevet 28. desember 2007 #9 Skrevet 28. desember 2007 Jeg har noen av mine vanlige bukser som fremdeles passer når jeg bruker en hårstrikk i knappen. De tar jeg med til barsel, samt en pysjbukse og en sånn a`la fleece-bukse fra Cubus
klumpen og gullet Skrevet 28. desember 2007 #10 Skrevet 28. desember 2007 Velurbukser fra Hello Kitty har jeg tenkt å ta med meg hvertfall. Kan ikke tenke meg noe mer behagelig, og så syns jeg de er fine. =)
Gjest Skrevet 28. desember 2007 #11 Skrevet 28. desember 2007 Tenkte å kjøpe meg en kosedress å ha med meg. Lyst på Hello Kitty jeg også =) Ser så gode ut da! Skal også ha med meg ei dongri bukse til hjemreisen.. men ikke sikkert jeg gidder å ha på den da. Er vel bedre med en annen. Men den tar jo ikke store plassen =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå