frøken blå Skrevet 28. desember 2007 #1 Skrevet 28. desember 2007 Hvordan forklare når vi sitter her i stua? Hehe.... Han lurer på så mye rart for tiden! =)
Gjest Skrevet 28. desember 2007 #2 Skrevet 28. desember 2007 hehehehe, ja de er søte da. Du får bare si at ekko er når veggen imot svarer han eller noe sånt:-)
Guttemamma til tusen :) Skrevet 28. desember 2007 #3 Skrevet 28. desember 2007 nei, da er det vel bare å ta en tur opp i fjellet:o)
snurkle Skrevet 28. desember 2007 #4 Skrevet 28. desember 2007 Ikke så veldig vanskelig da, er jo bare gjenlyd. Hva med å si at vanligvis når han snakker så kommer lyden inn i øret ditt, men noen ganger hvis han snakker mot en stor vegg eller noe så er det ikke noe øre der til å høre lyden, så da kommer lyden tilbake til han sånn at øret hans får høre det istedet.
frøken blå Skrevet 28. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. desember 2007 Takk for svar. Fortalte at det er når vi hører lyden igjen "litt lenger vekke", sånn som når vi går i undergrunnen ved barnehagen. Joda, grei forklaring for han det, hehe =) Ja, er vel bare å hive på seg fjellskoene og ta seg en tur i fjell og dal....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå