Gå til innhold

Flere som er forkjølet????=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, har blitt forkjølet jeg, tett i nesen, vondt i hodet og halsen.. Drit altså, er ikke noe godt.. Blir bebis`n i magen påvirket av at jeg er litt syk eller er ikke det noe å bekymre seg over...? Flere som er forkjølet/syk kanskje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har vært forkjølet til og fra siden juli..... er visst mottagelig for alt om dagen. dessuten er slimhinnene våre oppsvulmet pga hormoner og det hjelper jo ikke akkurat....... men så lenge du ikke har feber gjør det ikke noe for bebisen..... får du feber tar du paracet og kontakter legen.

lykke til videre !

Skrevet

Har gått runt å vært snørrete og potte-tett i nesa siden sommerferien.. Blir deilig å bli ferdig snart gitt.. Tror neppe det er noe å bekymre seg over=)

Skrevet

Jaaa,og det er så slitsomt,har feber og er veldig sliten:) Merker at baby er litt mer aktiv bare,har tatt paracet,men tror ikke det er noen vits i å ringe legen....:) God bedring:)

Skrevet

Er forkjølet ja. Kjedelig. Hoster så sinnsykt mye, er redd for at babyen blir most inne i magen, for jeg trekker sammen magemusklene når jeg hoster.. :-( Har også mye slim i halsen som gjør meg så kvalm at jeg kaster opp.. håper det går over snart..

Skrevet

Har også vært fryktelig forkjølet nå.. Var også redd for å mose babyen og filleriste han på grunn av hosten. Jeg har fått bronkitt og bihulebetennelse da, så fikk pencillin på legevakten. Det hjalp masse! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...