brattiann Skrevet 28. desember 2007 #1 Skrevet 28. desember 2007 Såg bilde av Patrick i avisa i dag! Så herlig han var :-) Glede meg så utrolig masse t babyen min komme når eg ser bilder av sånne små skjønne nurk. Må bare gratulere deg en gang til!
Niem og Patrick Skrevet 28. desember 2007 #2 Skrevet 28. desember 2007 Heia!=) Va da komt bilde idag? Då må eg kjøpa aviså Ja han e knallgoe! Har ein imponerande hårmanke Gleda meg te møta beibisen din!!=) Tusentakk for gratulasjonen:) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå