Meg_og_baby Skrevet 28. desember 2007 #1 Skrevet 28. desember 2007 Jeg har lyst til å kjøpe en bæresele til min gutt på 6 mnd. Men valget er ikke lett, finnes jo så utrolig mye å velge mellom!! Noen som har anbefalinger om hva jeg skal velge?? Helst ikke for dyrt..
<3LillePrins<3 Skrevet 28. desember 2007 #2 Skrevet 28. desember 2007 vi hae baby bjørn air... knerten er såpass liten så har ikke testet den altfor mye men gikk fint å ha han oppi der under juleshoppingen jaffal, og siden det er "air" ble det hverken varmt eller klamt for oss å være tett inntil! betalte vel ni hundre for den tror jeg =)
alva** fødeklar Skrevet 28. desember 2007 #3 Skrevet 28. desember 2007 Vi arvet en baby bjørn og den tok knekken på alt av nakkemuskulatur, med hodepine som resultat. Den skal i søpla! Men det finnes jo ulike typer baby bjørn, så skal ikke skjære alle over en kam. Vi har kjøpt en formsydd sele - en beco BWD. Det var noe annet det - vekta til babyen fordeles kjempegodt og den er godt polstret. Det følger også med sovehette. Kan brukes til å bære på magen, på ryggen og på hofta. Så dette var en god investering! Den er som en mej taj med klips istedetfor knuter.
mamman til to gutter Skrevet 28. desember 2007 #4 Skrevet 28. desember 2007 Vi har babybjørn activ og er veldig fornøyd med den til nå, men den holder vel opp til 13kg hvis jeg ikke husker feil, så det kommer jo an på om du har en stor gutt eller ikke. (regner ikke med han er 13kg, men hvis han er veldig stor, så er det dumt å kjøpe den for liten tid...) Har en venninne som anbefaler ergo og tror den egner seg bedre til eldre babyer også, så ville sjekket ut den.
Gjest Skrevet 28. desember 2007 #5 Skrevet 28. desember 2007 Jeg har en slyk bæreslynge, har ikke brukt den så mye enda men den virker lovende:) den er kjøpt på barnas hus.
yret Skrevet 28. desember 2007 #7 Skrevet 28. desember 2007 Anbefaler ergosele på det sterkeste. Kan brukes på mage, rygg og hofte og egner seg veldig bra fra 3 mnd og oppover. Hadde aldri kjøpt BabyBjørn til et så stort barn om jeg var deg. Ellers er det mange som sverger til mei-tai, men det har jeg ikke prøvd selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå