Gå til innhold

Hvordan bil har dere?? Merke, stasjonsvogn ect...

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi har volvo V60. Den er kanskje ikke så kjempe stor, men så aboslutt stor nok for tre:) Vi får vell akkurat plass til barnevogna i bagasjerommet, men litt plass rundt vogna for ekstra bagasje. Ellers er det jo en fem seter, så det er to seter bak i bilen hvor en også kan sette bagasje i vårt tilfelle. Vi kommer nok til å beholde denne bilden så lenge vi kan. Synes volvo generelt har veldig bra, solide og trygge biler:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har Saab 9-5 aero stv.

Går både barnevogn å hundebur baki den. :) Stor og romslig cupé. Kjempe sikker, og driftssikker bil. Og fantastisk god å kjøre.

Man sier det ikke finnes sportslig familiebil på reklamen.... (regner med dere har sett den reklamen, husker ikke helt hva den er for.. Er en mann som opplever det å bli voksen) Men jeg har sportslig familiebil. :) Men man kan jo godt ha de utgavene som ikke har så stor motor også da.

Men må si det er behagelig å slippe å føle at man må ut å skubbe i oppoverbakker.... Til og med med campingvogn baki. :)

Skrevet

Vi har Rav 4 2002 modell. Fantastisk fin bil!

Utrolig god å kjøre, stor, men samtidig ikke svær. Ville ikke byttet den ut for alt i verden :)

Skrevet

Har per dags dato 3 biler. En Toyota Avensis 07 stasjonsvogn, en Opel Corsa 95 og en Mercedes E230 00 modell sedan. Sistnevnte ligger ute for salg. Den har min kjære arvet etter sin avdøde far. Vi har strengt tatt ikke behov for 3 biler....

Skrevet

VW Passat stasjonsvogn her... i likhet med halve sønnens fotballag:-)

Er nok en veldig typisk familiebil, og jeg skjønner hvorfor, når vi skal ha med oss vogn, bagasje, ishockeyutstyr, niste, tre unger og til og med mor og far. Mannen min har hatt både RAV4 (for lite bagasjerom) og Peugeot 206 (for lite av alt). Viktig med stort bagasjerom!

Neste steg på veien for oss blir syvseter.... usj...

Skrevet

Vi hadde nylig en Toyota Corolla 05 combi som fungerte kjempefint så lenge vi kun har et barn. Nå som vi snart skal få nr to måtte vi oppgradere litt siden det er forholdsvis tett mellom disse to. Nå har vi en Mercedes C klasse 180 compressor stv. Veeeeeldig fornøyd!

Skrevet

Har en Ford Mondeo stasjonsvogn-01 mod.Er fenomenalt med plass og ingen problemer! Anbefales!:-)

Skrevet

Vi har en Volvo V70 som er en glimrende familiebil og en Audi A4 til nr 2 bil..Kjempefornøyd:)

Skrevet

vi har vw passat,99 mod 1.9 tdi...går sinnsykt billig og er deilig å kjøre.. god stor plass:) har før hatt bmw 5 serie...ikke værst den heller...

Skrevet

vi har audi a4, men ikke så fornøyd, er dårlig plass i baksetet og i bagasjerommet(er stasjonsvogn), så blir nok caravelle på oss snart:)hehe...

Skrevet

Renault stasjonsvogn. Stor og romslig bil :)

Skrevet

Hmm.. Masse å se på ser jeg...

Har disse bilmerkene i tankene:

*Volvo

*Toyota

*Ford

*Renault

*Saab

*Peugot

(* VW (er ikke helt sikker på denne fordi sambo vil ha en som ikke er lik den vi har...hehe...))

Bare begynne å lete.

Skrevet

ford mondeo. billig bil i forhold til mercedes,bmw osv. får mye bil for pengene,samt stor plass i bagasjerom, noe vi så på da vi kjøpte den. får den måtte ha plass til både hundeburet og simovogna vår..det var bare vw som hadde samme str,men vi ville heller ha mondeo. men nå sjekket vi ikke ut alle andre bilene som finnes heller da..sikkert mange andre med god plass:) Men vi skal ha ford neste gang også vi.har en 03 mod nå. god plass i seter også. eneste vi savner på bilen er lys i baksetene..men dette finnes på de nyere mod. vet jeg:)

Skrevet

vi har ford mondeo stasjonsvogn 2002 modell! er kjempe fornøyd, bruker liiiite diesel og har veldig stor plass i!:) den går godt også!:D så er super fornøyd, anbefales!!!!:D

Skrevet

vi venter nummer to, men har verken bil eller lappen noen av oss. Men en av oss kommer nok til å begynne til sommeren. hvor vi skal ta penger til lappen og bil fra aner ikke jeg...

Skrevet

Det er vitig å tenke på andre ting enn plass og kjørekomfort også. En bør holde seg langt unna franske biler, peugeot og renault, ford er heller ikke å annbefale, heller ikke kinesiske biler. Selvsagt vil du sikkert ikke ha problemer med de aller nyeste de første par årene, men har du planer om å ha de i noen få år blir det mest sannsynlig masse dyre verkstedregninger. Tyske biler er som regel greie, men ofte er de for dyre i forhold til det du får.

Min annbefaling er

Japanske biler, som regel greie priser, den beste driftsikkerheten, og kommer veldig bra ut i all slags tester

Toyota Avensis

Mazda 6 (testvinner mellomklassen) og flott bil med god plass, virkelig å anbefale, flott er den og.

Nissan, f eks X-Trail ( har denne selv, god SUV med mer enn nok plass, meget bra valg om man ønsker en litt stor bil med firhjulstrekk) Ikke avskrekkende dyr heller.

Ofte vil du har store problemer den dagen du skal selge en A4, en passat eller en avensis pga at det er så ufattelig mange av de til salgs. Ofte vil du ende opp med større tap enn nødvendig. Snakker av erfaring:-/

Skrevet

Ford Mondeo, stasjonsvogn, -o4 modell. Romslig og fin =O)

Har plass til vogna pluss en del bagasje. Og goood plass i baksetet.

Skrevet

Kjøpte ny bil i sommer vi,en Toyota Avensis 2007 mod , stasjonsvogn,kjempe god plass og vi er hvertfall veldig fornøyd,bortsett fra at jeg angrer vi kjøpte manuell og ikke automat da :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...