Gå til innhold

Forslag til kaker som kan fryses?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å bake litt slik at jeg har litt å by på når vi får hjemmebesøk etter fødselen.

Forslag til kaker som er greie til frysing?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det har jeg :)

Sjokoladekake i langpanne - kan fint ta på glasur. Fryses uten prob.

Skrevet

og glemte tillegge: man kan skjære den opp og ta opp så mange stykker man trenger. :)

Skrevet

Gulerotkake! Er kjempegod når den har vært frosset! Fryser den med glasur og det hele. Har en kjempegod oppskrift (litt mildere i smak enn de fleste andre) som ligger på hobbykokkenes side på www.bulandet-grendalag.org! :-) Glasuren ser kanskje litt rar ut etter at den er frosset, men når folk smaker kaken tror jeg de har glemt det aldeles! Har hatt besøk av folk som har spist av den til de aldeles skjemtes! He-he!

Skrevet

Sirupskake :)

Og all gjærbakst er jo nydelig når den blir tint opp.

Skrevet

Jeg har ikke bakt mindre enn 6 Skolebrødstenger!;) Delt de i to og slengt de i frysen. Tines raskt og ha på melisglasur rett før servering :) Har også bakt boller og risboller, så er godt rustet:)

Skrevet

man kan nok fryse det meste, men kanskje ikke bløtkake og sånt. kaker med krem på er ikke godt når de fryses-..

Skrevet

Munker! Nydelige kaker som er gode selv etter en tur i frysa!

Skrevet

Fikk tips om å ha rundstykker i fryseren fordi man blir lei av kaker og boller etterhvert...

Hmm. Høres ikke ut som noe for meg egentlig. Lei av kaker???

Skrevet

Eplekake :o) Så kan du varme den opp og ha vaniljeis til :o) En sikker hit!

Skrevet

Bløtkake med krem bør ikke fryses nei, men en ferdig bøtkakebunn kan være grei å ha. Går fort å ordne kvelden i forveien dersom du vet når du venter besøk i alle fall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...