frøken blå Skrevet 28. desember 2007 #1 Skrevet 28. desember 2007 Vi skal ta det stille og rolig. Skal på middag til et vennepar og bare slappe av med barna. Blir nok tidlig kveld ja =)
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 28. desember 2007 #2 Skrevet 28. desember 2007 Vi skal bare være hjemme her alene, en helt vanlig dag... Lage litt god mat når junior er i seng, slappe av..
mor_til_Kristoffer Skrevet 28. desember 2007 #3 Skrevet 28. desember 2007 vi skal også være hjemme og kose oss med stjerneskudd når mørket faller på......
SaDa Skrevet 28. desember 2007 #4 Skrevet 28. desember 2007 Være hjemme.. Får besøk, men blir stille og rolig
Gjest Skrevet 28. desember 2007 #5 Skrevet 28. desember 2007 samme her..hjemme og kose oss med deilig mat og hverandre :-)
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 28. desember 2007 #6 Skrevet 28. desember 2007 Vi skal på fjellet med ett vennepar som venter baby i mars. Det blir koselig med masse snø og kos!
Gjest Skrevet 28. desember 2007 #7 Skrevet 28. desember 2007 Vi skal være hjemme og får et vennepar på besøk. Reiser så til Tenerife tiiiiiidelig morgenen etter:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå