Nemi:) Skrevet 28. desember 2007 #1 Skrevet 28. desember 2007 Bare negative tester og ingen tr.. Nå blir jeg gaaal!!!Kan man teste positivt så sent? Vil ikke miste håpet, men skal tr komme vil jeg at den skal komme NÅ så vi kan starte en ny pp.. Har på følelsen av at de som er gravide tester positivt allerede før ikm. Noen andre som også er over ikm med bare negative tester?
trebarnsmamma84 Skrevet 28. desember 2007 #2 Skrevet 28. desember 2007 Eg har ikkje sjølv hatt det,men vennina mi testa ikkje postitivt før 3 veker etter ikm....
Skatt i magen :) Skrevet 28. desember 2007 #3 Skrevet 28. desember 2007 ja jeg er også 9 dager over ikm, å alle testene er negative, skjønner lite, å det gjør meg helt gaaaaaaal!!! jeg har også ennå et håp, men hvor lenge skal man håpe lissom... lykke til ihvertfall!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå