Gå til innhold

Dere som ammer og startet tidlig med groet (4mnd)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Naar oekte dere til 2 groetmaaltider per dag? Og naar begynte dere med middag i tillegg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi begynte med groetmaaltid da hun var 4 mnd, og har enda ikke begynt med to groetmaaltider. Har bare gitt henne litt ekstra groet om morgenen en gang saa langt (igaar), tror vi skal begynne naa. Vaar baby er jo like gml som din, fodt en uke foer bare.

Naa i julen har vi gitt mer solid mat enn foer, mer fruktpure, samt middag to ganger. Hun elsker alt hun faar, og vil gjerne ha mer, saa fra naa av kommer jeg nok til aa oeke paa en del. Hun vil ikke ha saerlig pupp, proever aa gi foer maaltider, men hun vil ikke ha. Naar hun faar vanlig mat derimot, blir hun spinnvill :-)

Skrevet

Har ei jente som er født 19.07.07. Begynte med grøt da hun fylte 4 mnd fordi hun ble ammet annen hver time døgnet rundt, pluss at hun fikk puppnekt på ene brystet mitt. Har ammet bare på en side i over en mnd nå. Så jeg begynte like greit med grøt både til lunsj og kvelds. Når hun var 5 mnd var vi oppe i en porsjon to ganger daglig. Hun har også fått litt fruktpure etter grøten, og i de siste ukene fruktpure midt på dagen. Prøvde med litt middag i jula, men det var ikke helt vellykket. Jeg ammer hver fjerde time på dagen nå, og kanskje en gang om natta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...