Gå til innhold

Barnet mitt er mer kosete med andre.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

enn med meg. Og det gjør meg kjempe lei meg. Kansje barnslig av meg og tenke sånn, men kan ikke noe for det. Har vært potte sur på mannen min i hele kveld pga dette.

Han kommer med en kommentar som at: "tante S savner A hele tiden. Hun er såååå kosete med de, vettu. Haha, det er jo oss hun burde være kosete med..haha" Og jeg kjenner jeg blir bare mer og mer lei meg innvendig. Og et annet eksempel. Jeg har alltid lekt "titt tei" med snuppa mi. Og så drev mannen min og lekte "titt tei" med hun istad, og da kommer han med en kommentar som at: "åååå, hun blir såååå glad når jeg gjør det til hun..hun tenker vel på tante S nå."

Det er jo kjempe teit av meg og tenke sånn, men klarer ikke la være. Så nå tenker jeg hele tiden at jeg er en dårlig mor, at jeg ikke burde ha hun mer, at hun har det bedre hos "tantene" sine.. Hver gang hun gråter nå, så tenker jeg at det er vel fordi hun ikke vil være her hos meg, men at hun heller vil være hos tantene sine som hun er så glad i og koser så masse med. Og gråter hun om natten tenker jeg det samme, at hun savner tanten sin og ikke vil sove når jeg er der.

Jeg har alltid kost veldig masse med hun, alltid hatt hun i sengen min fra hun var nyfødt til hun nå er 6 mnd. Nusser alltid masse på henne, stryker hun alltid over håret og kinnet osv..jeg har alltid vært veldig kosete med henne, men ikke fått så mye respons tilbake.. Jeg har egentlig bare tenkt at, jaja, da er hun vel ikke en av de kosete babyene bare, da.. Men nå så blir jeg jo daglig bombadert med hvor kosete hun er hos alle andre..så da må det være meg det er noe galt med..Jeg har alltid ønsket at hun skulle være mer kosete, men ikke bare med alle andre.

Uff, nei...nå blir jeg lei meg her. : -(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...