Gjest Skrevet 28. desember 2007 #1 Skrevet 28. desember 2007 I går fikk jeg noen leie smerter i underlivet. Ikke når jeg sitter i ro, men alltid når jeg rører meg eller ligger (bare noen få liggestillinger som går bra). Det føles som om hele underlivet er kjempehovent og vondt, men jeg ser ingen forskjell. Er det bekkenløsning? Har ikke hatt noe sånt før. Er 29+4.
♥Tullerusk♥ Skrevet 28. desember 2007 #2 Skrevet 28. desember 2007 Aner ikke om det kan ha forbindelse med bekkenløsning...Men man skal vel aldri si aldri... Men har lest at man kan føle seg øm og at det kan være vondt i underlivet under svangerskapet pga økt blodgjennomstrømning... Men synes du skal ta en tlf til lege/jordmor og høre med dem...De vet sikkert hva det skyldes...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå