stinelin81-3 smågull Skrevet 28. desember 2007 #1 Skrevet 28. desember 2007 det har nå gått ca en uke hvor hun nesten bare har sutret eller grått store deler av dagen. Jenta er 8 mnd, har ikke feber, spiser bra, og tisser og bæsjer som hun skal. Litt hard i magen av og til...men det fikser vi med svisker. Kan det være tenner?? holder de på så lenge av gangen?? Vi har nettopp økt mengden fast føde og redusert mengden MME...kan det ha noe å si??
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 28. desember 2007 #2 Skrevet 28. desember 2007 Jenta mi var sånn like før hun begynte å krabbe, tror det var frustrasjon ved å ville gjøre noe hun ikke fikk til. Ellers kan det som du sier være tenner, det kan de godt holde på med en stund. Tror ikke det er magen siden hun er såpass gammel og ikke viser tegn til smerte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå