hansitos Skrevet 28. desember 2007 #1 Skrevet 28. desember 2007 Fikk 2 dager før jul, etter å ha konfrontert kona, vite at hun hadde funnet en annen. Ei anna jente fra jobben som ho har fått god kontakt med. vet ikke detaljene helt, trur ikke jeg vil vite heller. Ufattelig tungt å se tilbake på de siste månedene og vite at hun har hatt en annen i tankene som har gjort henne glad. Vi har vært gift i 3 år, sammen i nesten 11. 2 fantastiske barn under 4 år og jeg elsker henne fortsatt, vanvittig mye. Men jeg sliter med tanken på at en annen har vært sammen med henne. Vi har bestemt oss for å prøve å ordne forholdet vårt. Ho sier at ho har forklart situasjonen for den andre jenta, og ho vil prøve sammen med meg, men æ ser at ho e jo bare trist. Æ vet at æ ikke har vært den beste ektemannen det siste året. Jobb, huskjøp/oppussing, barnefødsel har gjort året tungt på mange måter. Liten til til hverandre. Det har liksom blitt lettere å bare la det skure og gå enn og ta tak i det. Når jeg endelig vil ta tak i det så får jeg vite om en annen person som også er glad i henne. Er jeg en idiot som fortsatt er her?Jeg føler at vi kan ordne dette, og er villig til å overse utroskap for jeg skjønner at hun har funnet en venn som han har kunnet prate med mens jeg ikke har villet prate. Men, fortjener jeg dette?Jeg er her nå, villig til å jobbe med forholdet. Er dette det rette? En utrolig vanskeli situasjon å prøve og takle. Fortsatt vannvittig forelsket i henne og det bruser godt under panseret når jeg ser henne:) Vil jobbe med forholdet men sliter tungt med tanken på den andre. Hvordan tilgir man utroskap? har noen et tips eller erfaringer å komme med? Jeg er utrolig takknemlig for tilbakemeldinger...
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 Jeg hadde aldri klart å tilgitt utroskap selv, men det er så innmari individuelt, å jeg skal ikke si hva du skal eller bør gjøre. Tror ikke helt på at det er deg som ektemann mot henne som gjorde at hun var utro. Her er det snakk om en fra samme kjønn, og da er det nok ganske sannsynlig at uansett hvor manndig du har vært,så hadde det ikke tilfredstilt henne. Jeg skjønner at du elsker henne, men elsker hun deg da? Er det værdt å være i et forhold der hun egentlig vil være hos en annen? Jeg tror nok du har det veldig tungt, men jeg vet med sikkerhet at de følelsene du har for henne vil gå over hvis du lar tiden hjelpe. Men hvis du er så bastant på å prøve å beholde henne (noe jeg mener er litt teit siden hun har vært med ei DAME?), så foreslår jeg at dere kontakter et familievernkontor å får hjelp der til problemene dere måtte ha. Kan være at hun bare trengte noen å prate med også, men det er DEG hun skal være sammen med, ikke hun andre.. å det ville jeg sett på som et problem. Ville kanskje følt jeg bare fikk halve dama mi liksom. Jeg synes situasjonen din er veldig kinky,og jeg ville selv blitt kjempe forvirra..! Ta å kontakt fagfolk du, jeg tror de kan hjelpe deg bedre! Masse lykke til ihvertfall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå