Gå til innhold

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

har svak positiv test:) jippi.................kankje eg er gravid:) :) :) trur ikke mine egne øyne.............................

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sniker inn med et lite hurra! =))

 

Skrevet

så spennende!!!!:) Kjøp en CB digital. Masse lykke til! Sniker meg til et lite gratulerer;)

Skrevet

tusen takk,ska kjøpe en cb digital...vet jo at det kan være kjemisk graviditet,faren for spontanabort er stor så tidlig osv...men tenker positivt....august 08 kommer babyen....den er veldig etterlengtet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...