maria isabell Skrevet 28. desember 2007 #1 Skrevet 28. desember 2007 har svak positiv test:) jippi.................kankje eg er gravid:) :) trur ikke mine egne øyne.............................
*Lykkeliten* Skrevet 28. desember 2007 #2 Skrevet 28. desember 2007 sniker inn med et lite hurra! =))
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 28. desember 2007 #3 Skrevet 28. desember 2007 så spennende!!!! Kjøp en CB digital. Masse lykke til! Sniker meg til et lite gratulerer;)
maria isabell Skrevet 28. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. desember 2007 tusen takk,ska kjøpe en cb digital...vet jo at det kan være kjemisk graviditet,faren for spontanabort er stor så tidlig osv...men tenker positivt....august 08 kommer babyen....den er veldig etterlengtet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå