Kvitrebekk Skrevet 28. desember 2007 #1 Skrevet 28. desember 2007 Nå har jeg gitt opp og stått opp. Har så forferdelig halsbrann så fort jeg forsøker å legge meg litt ned. Dessuten klør det både her og der så får ringe jordmor når kl blir 8. Kjenner jeg er passe lei nå!
maria isabell Skrevet 28. desember 2007 #2 Skrevet 28. desember 2007 heisann:) vet hvordan du har det....på slutten er det tungt....hvor lenge har du igjen da? ta kaldt på der på klør,bygg opp i senga med puter....da blir det betre.... har nettop funnet ut at eg mest sannnsynlig er gravid igjen,har ingen å fortelle det til,min kjære er så trøtt for tida og vil sove........men er sååååååååååååååååå glad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kvitrebekk Skrevet 28. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. desember 2007 Er 35+3 idag. Har forsøkt å bygge opp med puter, men synes det er ubehagelig å ikke få rettet ut magen :-( Skjønner ikke hvordan jeg skal holde ut de siste ukene! Har ikke sovet en natt igjennom på ukevis.
Gjest Skrevet 28. desember 2007 #4 Skrevet 28. desember 2007 Jeg er 36+5 i dag og selv med innsovningspiller sitter jeg her.har fåt sove litt ja,men er rimelig lei.nå er magen stooooor,håper snart jeg er klar for å få ut denne lille
Lillegull2008&2010 Skrevet 28. desember 2007 #5 Skrevet 28. desember 2007 sto opp istad, så nå har jeg fyra i ovnen og spist frokost... ga opp med klomp i halsen, det er kjipt å ikke få sove.. det har jeg ikke gjort på 14 dager nå, bare snur å vrir meg... men ikke fordi jeg har kløe, finner ingen stillinger å sove i. 42 dager igjen til termin, kan ikke fatte hvordan det skal gå.. ganske frustrerende å ikke få sove på natta...
maria isabell Skrevet 28. desember 2007 #6 Skrevet 28. desember 2007 kaldt omslag der du klør da blir iallefall det betre....bygg de på skrå da vel,slik at du ligger på skrå oppover....håper det kommer seg:)
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2007 #7 Skrevet 28. desember 2007 er våken ja. og har ikke sovet en natt gjennom de siste 3 uker. enten kveles jeg av halsbrann eller så er bekkenet helt ubrukelig. har prøvd alt, men ingenting virker.. er bare 31+2, så ser virkelig frem til de resterende ukene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå