Gå til innhold

Flere som er våkne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg gitt opp og stått opp. Har så forferdelig halsbrann så fort jeg forsøker å legge meg litt ned. Dessuten klør det både her og der så får ringe jordmor når kl blir 8.

Kjenner jeg er passe lei nå!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann:) vet hvordan du har det....på slutten er det tungt....hvor lenge har du igjen da? ta kaldt på der på klør,bygg opp i senga med puter....da blir det betre....

har nettop funnet ut at eg mest sannnsynlig er gravid igjen,har ingen å fortelle det til,min kjære er så trøtt for tida og vil sove........men er sååååååååååååååååå glad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Er 35+3 idag. Har forsøkt å bygge opp med puter, men synes det er ubehagelig å ikke få rettet ut magen :-( Skjønner ikke hvordan jeg skal holde ut de siste ukene! Har ikke sovet en natt igjennom på ukevis.

Skrevet

Jeg er 36+5 i dag og selv med innsovningspiller sitter jeg her.har fåt sove litt ja,men er rimelig lei.nå er magen stooooor,håper snart jeg er klar for å få ut denne lille

Skrevet

sto opp istad, så nå har jeg fyra i ovnen og spist frokost... ga opp med klomp i halsen, det er kjipt å ikke få sove.. det har jeg ikke gjort på 14 dager nå, bare snur å vrir meg... men ikke fordi jeg har kløe, finner ingen stillinger å sove i. 42 dager igjen til termin, kan ikke fatte hvordan det skal gå.. ganske frustrerende å ikke få sove på natta...

Skrevet

kaldt omslag der du klør da blir iallefall det betre....bygg de på skrå da vel,slik at du ligger på skrå oppover....håper det kommer seg:)

Skrevet

er våken ja. og har ikke sovet en natt gjennom de siste 3 uker. enten kveles jeg av halsbrann eller så er bekkenet helt ubrukelig.

har prøvd alt, men ingenting virker..

er bare 31+2, så ser virkelig frem til de resterende ukene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...