Anonym bruker Skrevet 28. desember 2007 #1 Skrevet 28. desember 2007 JG SPYR , MISTER LYSTEN PÅ SÅ MASSE . GNAGER PÅ AVISPAPIR......LUKTER ALT!!! TIL Å MED FISEN Å RAPEN TIL DAMA PÅ KONTORET OVER MEG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2007 #2 Skrevet 28. desember 2007 Ta en test hvis muligheten er der...
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2007 #3 Skrevet 28. desember 2007 og hvis jeg er gravid må jeg vel stoppe og spise det ene eller det andre..kanskje jeg skal rett og slett legge om alt jeg gjør---.
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 28. desember 2007 #4 Skrevet 28. desember 2007 JAAAA!!!! Visst er du gravid;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå