Gå til innhold

HVOR MANGE DAGER IGJEN FREDAG 28 DESEMBER?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå 27 dager igjen! :-) Venter spent på å få se lille prinsen. Begynner å bli litt utålmodig nå...

Hva med dere andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så det er flere der ute som ikke får sove....

24 dager igjen - egentlig er dette ti dager før termin. men siden det er planlagt ks denne gangen, er jeg temmelig sikker på datoen.

Skrevet

57 dager igjen her...

Joda, flere som ikke får sove her........ Sov fra 00 til 01 og vært våken siden...

Skrevet

34 dager til termin og 25 til evt keisersnitt. Frister ikke akkurat mindre å bli ferdig tidligere med plager og lite nattesøvn!! (er selvfølgelig ikke grunnen til at jeg evt velger ks).

Skrevet

60 dager igjen her- rundt tall og akkurat to måneder....

Skrevet

Jeg er nå 7 dager over termin og begynner å tvile på at det noen gang kommer til å skje noe her.....

Skrevet

42 dager igjen til termin...

det føles lenge, spesielt hvis jeg skal gå så lenge uten noe særlig med søvn..

Skrevet

6 dager :) termin er 3 jan, men siden hun er så liten av vekst ( - 32) så skal jeg til føden den 01.01.08...! Får se om de kanskje setter meg igang da ?? :) :)

Skrevet

24 dager her.. Så dette går nedover.. Men kjenner det begynner å bli nok nå ja.. hehe.. Så 2 januar kan godt starte med at vannet går ja.. ;)

Skrevet

65 dager igjen.. synes det går utrolig fort!! men gleder meg jo da :)

Skrevet

0 dager igjen, så venter i spenning her nå :-)

Skrevet

71 dager igjen her...=o)

Skrevet

41 dager. 10 dager igjen (med denne dage) og jobbe og da er nyttårsaften halv dag! Hurramegrundt!

Skrevet

14 dager til termin...begynner og grue meg litt nå...får håpe jeg ikke får noe værre fødsel enn sist...

Skrevet

Har termin om en mnd idag=) 28. Jan=) Så det er igjen 31 dager.. Jeg er også utålmodig og lei.. Bare han venter til over nyttår med å komme, så må han gjerne bli født snart for min del:p

Skrevet

jeg har en dag igjen - slimproppen gikk igå kveld og i natt så nå er det vel bare å vente-noen som har erfaring med hvor lang tid det tar da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...