Anonym bruker Skrevet 28. desember 2007 #1 Skrevet 28. desember 2007 Det verker i begge bena mine.. Får ikke sove... Hva er dette da? er i uke 38 + 4! Har hatt urolig rygg i hele kveld.......Men ikek vondt nå , bare en ubeskrivelig verk/kløe... u forklarerlig nesten!
Trultemora er presseklar!! Skrevet 28. desember 2007 #2 Skrevet 28. desember 2007 Prøv å ligg med føttene høyt! Mange anbefaler det å spise en banan og får å øke magnesium og kalsium(?)-nivået i froppen! Urolighetene i føttene forsvinner visst da har jeg hørt!
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2007 #3 Skrevet 28. desember 2007 Hva er symptomene på blodpropp i bena da? Blir sååå bekymret jeg...
miren85 Skrevet 28. desember 2007 #4 Skrevet 28. desember 2007 jeg har også dette. er fryktelig vondt og ubehag!! ødelegger hele natt søvnen min. Prøv magnesium som man kan kjøpe på apoteket..kan være det hjelper litt.
mor.monsen Skrevet 28. desember 2007 #5 Skrevet 28. desember 2007 Jeg har det samme. Har begynt med magnesium. Men det kunne ta et par uker før det begynte å virke orntlig. Syns alikevel at etter en uke er det stor forskjell.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå