Gå til innhold

Verkende ben...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det verker i begge bena mine.. Får ikke sove...

 

Hva er dette da?

 

er i uke 38 + 4!

 

 

Har hatt urolig rygg i hele kveld.......Men ikek vondt nå , bare en ubeskrivelig verk/kløe... u forklarerlig nesten!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv å ligg med føttene høyt! :)

Mange anbefaler det å spise en banan og får å øke magnesium og kalsium(?)-nivået i froppen! :)

Urolighetene i føttene forsvinner visst da har jeg hørt! :)

Skrevet

Hva er symptomene på blodpropp i bena da?

 

Blir sååå bekymret jeg...

Skrevet

jeg har også dette. er fryktelig vondt og ubehag!! ødelegger hele natt søvnen min. Prøv magnesium som man kan kjøpe på apoteket..kan være det hjelper litt.

Skrevet

Jeg har det samme. Har begynt med magnesium. Men det kunne ta et par uker før det begynte å virke orntlig. Syns alikevel at etter en uke er det stor forskjell. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...