Ønsker en liten spire... Skrevet 28. desember 2007 #1 Skrevet 28. desember 2007 Jeg hadde første dag i siste menstruasjon den 3. desember.. pga ulike årsaker hadde vi først sex den 10 desember, og masse utover det. Den 23. desember begynte jeg med utflod, med blod i..Lite altså.. bare på papiret.. Dette sluttet igjen den 27.. Syns dette var vel lenge for festeblødning som de kaller det? Hadde en SA den 7 oktober, og syklusen har vært veeeeldig ustabil etter det.. har vel gjennomsnittlig hatt "mensen" annenhver uke.. men nå har det jo gått en stund siden sist.. i forhold til vanlig liksom.. noen som har noen lignende erfaring? Har normalt 28 dagers syklus.. og jeg veeet jeg kan vente med å ta en test om et par dager.. men hadde vært greit å høre hva andre har erfaring med.. har liksom blitt "besatt" etter SA.. Har vært inne i en turbulent periode, men ting ble bra igjen i begynnelsen av Des. Har hatt menssmerter de siste dagene.. ikke konstant, men av og til.. Er det håp? Jeg vet jo igrunn at det er håp så lenge tr ikke dukker opp, men jeg trenger å høre om lignende erfaringer, og evt. utslag.. har bestemt meg for å teste på nyttårsaften, men den virker jo en evighet frem i tid.. uff.. beklager for all syting, men dette er min andre SA på rad, riktignok med flere års mellomrom, men likavel.. begynner å lure på om kroppen min i det hele tatt klarer å holde på et embryo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå