Anonym bruker Skrevet 28. desember 2007 #1 Skrevet 28. desember 2007 Er bare så utrolig frustrert og sliten om dagen! Begynner på uke 37 i helgen, og holder på å sprekke av sinne og frustrasjon! Har endelig, etter mye om og men klart å bli gravid, og denne gangen også holdt på barnet uten å få spontanabort; så det er jeg fornøyd med.. Familien og mannen påstår å glede seg masse også, men oppfører ikke deretter.. Min far har en datter på 4 år, og de pleier å reise på ferie til varmere strøk hver vinter; også i denne vinteren, selv om jeg har termin i januar, så velger han å være bortreist.. På ferie når han skal få sitt første barnebarn.. Veldig engasjert må jeg si.. Men ikke nok med det.. Når han skulle finne tidspunkt å reise på, så valgte han januar, fordi "hun måtte jo få feire jul i norge" og hun "må få feire bursdagen sin i barnehagen i norge" (hun har bursdag i feb). Men at han skal få barnebarn var tydeligvis ikke så viktig.. Hva med mars da??! ehrm.. jo takk skal du ha.. dessuten oppi hele julestriden, så har jeg fått meg leilighet, som jeg flytter inn i over nyttår, og det har vært en del stress fram og tilbake med mye tunge løft og dårlig med søvn.. Ikke nok med det, så har jeg ikke fått noe hjelp av barnefar, fordi han har gått på fylla i nesten 2 uker og har kun tid til å ringe for å fortelle meg "hvor mye jeg betyr for ham" og "hvor mye han gleder seg til å bli far".. Ja, jaggumeg virker det sånn gitt.. Også er det faens NAV.. Ahrg.. Hvor vanskelig kan det være å forstå at hvis jeg har 15 000 som skal brukes til livsopphold, og 13 av dem brukes til nødvendige hvitevarer, da holder ikke 2000kr til å betale en husleie på 5000?!?!!? hallo...! En jævlig jul, med håp om ett bedre nyttår.. Godt jeg har en hysterisk mor som heller hjelper til for mye sier bare jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå